Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituista, että kasvissyöjäksi itseään kutsuva syö kananmunia. Eihän kananmuna ole mikään kasvis!

Vierailija
14.08.2026 |

Muna tulee kanasta, ja on täten eläintuote, eikä kasvis.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin kun tiedät eron kasvissyöjällä ja vegaanilla,nii tuu sit uudestaan.

Vierailija
2/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kuka sulle noin sanoi? Ihan kauhee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vegaanit niitä syö. Itse syön sellaista, missä eläintä ei tarvitse tappaa mun ateriaksi, eli juurikin kananmunia esimerkiksi-

Vierailija
4/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään tapeta kuitenkaan. En tiedä kanan äidillisyyden tunteista kylläkään. Ehkä pari tipua voisi jättää. 

Vierailija
5/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoilla on aina kiva vähän leikitellä. Ei siinä mitään outoa ole, että vaikka kananmuna ei ole kasvis, mutta sellaiseksi se kuitenkin tulee kasvissyöjän ruokavaliossa.

Vierailija
6/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän olisi virallisesti ovo-vegetaristi. Voi olla lakto-ovo-vegetaristikin, nuo nyt on vähän hankalia sanoja, siksi yleensä ihmiset sanoo kasvissyöjä ja mahdollisesti tarkentaa käykö muna, hunaja tai maitotuotteet.

Vierailija
7/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lihansyöjä mutta syön silti kasviksia?

Vierailija
8/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet silloin sekasyöjä.

Vierailija
9/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin kun tiedät eron kasvissyöjällä ja vegaanilla,nii tuu sit uudestaan.

Niin? Vegaan ei syö eläinkunnan tuotteita, mutta ei kananmuna ole myöskään kasvis.

Vierailija
10/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap eniten häiritsee? Sekö, että joku ei syö lihaa, vai se, että joku syö kananmunaa? Aika usein näistä kasvissyöjien ruokavalioista nillittävät nimenomaan sekasyöjät, jotka yrittävät milloin kenenkin kohdalla selittää pois kasvissyöntiä, koska jostain syystä joitain sekasyöjiä häiritsee kaikenlainen kasvissyönti - vegaanit tietysti eniten, mutta myös lakto-ovo-veget.

Vierailija
11/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin yleensä sanon olevani kasvissyöjä vaikka syön juurikin kananmunia. Näin on mennyt 29v.

Vierailija
12/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viljakaan ole kasvis.

Vierailija
13/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet silloin sekasyöjä.

Kuten sika. Röh röh!

14/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä ihan ok, mutta jotkut sellaisetkin jotka syövät kalaa (mutta eivät maaeläimiä) sanovat itseään kasvissyöjäksi! 

Vierailija
15/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvinsyöjäeläimet eli herbivoorit syövät/juovat usein maitoa, jos sitä niille tarjotaan. Kaikki nisäkkääthän syövät emonsa maitoa elämänsä alussa. Niin kasvissyöjiä kuin ovatkin.

Vierailija
16/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Se on vielä ihan ok, mutta jotkut sellaisetkin jotka syövät kalaa (mutta eivät maaeläimiä) sanovat itseään kasvissyöjäksi! 

He ovat pesco-vegetaristeja.

Mikäs tuossa, proteiinintarve on saatava täyteen, ja kaikki välttämättömät aminohapot.

Vierailija
17/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitys jos lihaa ei syö

Vierailija
18/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovatko kalat äidinmaitoa?

Vierailija
19/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua ap eniten häiritsee? Sekö, että joku ei syö lihaa, vai se, että joku syö kananmunaa? Aika usein näistä kasvissyöjien ruokavalioista nillittävät nimenomaan sekasyöjät, jotka yrittävät milloin kenenkin kohdalla selittää pois kasvissyöntiä, koska jostain syystä joitain sekasyöjiä häiritsee kaikenlainen kasvissyönti - vegaanit tietysti eniten, mutta myös lakto-ovo-veget.

Minua häiritsee se, että sanoja ei käytetä asianmukaisesti. Kananmuna ei ole kasvis, ja jos syö kananmunia, niin silloin ei ole kasvissyöjä.

Vierailija
20/66 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Vegaan ei syö eläinkunnan tuotteita, mutta ei kananmuna ole myöskään kasvis.

Moni kasvissyöjä syö kalaa,mut ei mun ainakaan tartte sitä sen kummemmin ihmetellä. Tiedän vaan automaattisesti, että pihviä ja makkaraa en tarjoa. Mut siinä sulle illan pähkinä,miksi kasvissyöjä vaikka voi syödä juustoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan