Seiska: Hanna-Maria Hintsa eroaa
No, mitäpä tässä muutakaan pystyi odottamaan . Järkyttävä ikäero , mies oman isän ikäinen. Sanokoon muut mitä hyvänsä mutta se ei vaan toimi! Siis suuri ikäero vaikka kuinka olisi sitä rakkautta mukamas. Oikeasti , se vanhempi osapuoli on hyväksi käyttäjä kaikilla mahdollisista elämän osa alueille eli tunne, järki, seksi, yms.ja se nuorempi osapuoli on pahasti tunne vammainen ja todella kokematon . Mm moni nuori nainen rakastuu emotionaalisesti isäänsä kun rakastuu vanhempaan mieheen. Tämä taas johtuu siitä, että naisella on ollut oma isäsuhde vaikea tai huono ja tunteisiin ei ole vastattu sillä tavalla , kuin lapsena ja teini ikäisenä isän pitäisi vastata. Sitten käy näin, rakastutaan vanhaan mieheen ja niin ollaan varmoja , että ei on aitoa rakkautta . Vaan ei, ei se ole sitä, lähimainkaan.
Kommentit (7)
Tietäähän sen kun on etäsuhteessa maailman äärissä.
Uutta kalaa vaan pyydykseen. Vielä ehtii saamaan perheen.
Taas tätä jauhamista ikäeroista. Minulla on ihana isä joka aina tuki minua joka asiassa kun olin lapsi ja nuori. Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, nykyisen kanssa ikäeroa 15 vuotta ja olemme olleet yhdessä 8 vuotta. En ole koskaan kohdannut ihmettelyä suhteestamme, miksi tämä palsta aina ällistelee ikäeroja?