Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa kiinnostuksen mieheen loppumaan samantien?

Vierailija
14.08.2026 |

Mitä mies tekee tai sanoo?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhötys (mistä tahansa), tylytys (kenen tahansa) ja kaksinaismoralismi.

Vierailija
2/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa naisia somessa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selonteko entisistä panoista vaikken ole edes kysynyt. Entisten heilojen perään haikailu, ystävieni liika ihastelu, julkkisnaisten ääneen ihastelu tai sellaisten naisten ihailu, jollainen minä en yhtään ole (esim mies sanoo tykkäävänsä erityisesti punapäistä kun itse olen blondi). 

Jätän seuraavan murheeksi. 

Vierailija
4/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selonteko entisistä panoista vaikken ole edes kysynyt. Entisten heilojen perään haikailu, ystävieni liika ihastelu, julkkisnaisten ääneen ihastelu tai sellaisten naisten ihailu, jollainen minä en yhtään ole (esim mies sanoo tykkäävänsä erityisesti punapäistä kun itse olen blondi). 

Tuota kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Tiedän koska yksi entinen naisystäväni harrasti tuota aikansa vaikka aina kerroin hänelle että oletko oikeasti noin ilkeä. Kerran olimme poistumassa kaupasta autooni kun viereen ajoi poliisiauto josta tuli ulos pari miespuoleista konstaapelia haalareissaan. Jäivät jotakin keskustelemaan autoni eteen ja auton sisällä ollessamme nainen alkoi ihastella ja fantasioida ääneen näitä ... myhähdin ja poistuin kuskin paikalta, kävelin konstaapeleiden luo ja kerroin että tuossa autossa istuva naiseni ilmaisi olevansa todella ihastunut teikäläisiin virka-asuisiin poliisimiehiin että sopisiko jos veisitte hånet poliisiauton kyydillä kotia, samalla viitaten kädellä naistani.

Poliisit vilkaisivat tietysti autoon ja olivat ilmeistä päätellen melkoisen hämillään ja naurahtivat sitten että tässä olisi työhommat nyt kesken että ei ole aikaa, johon totesin että ehkä joskus toisten sitten ja palasin autooni. Sain kuunnella täydellisessä hiljaisuudessa lempibändiäni koko kotimatkan, eikä tuon jälkeen moista tarvinut kuunnella. Ilmiselvää tietysti että tuollaisella ihmisellä nyt on nippu muitakin ongelmia, joista syistä onkin entinen.

Vierailija
5/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys.

Vierailija
6/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen alfakompleksi

Vierailija
7/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sen seurassa aina Tosi-TV:tä, äläkä muusta puhu.

Vierailija
8/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso sen seurassa aina Tosi-TV:tä, äläkä muusta puhu.

Tai no, tuo on itseasiassa kidutusta.

Vierailija
9/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ei vaan kohtaa. Mies sanoo jotain väärää? Sama se on toisinkin päin,eli jos nainen sanoo.

Vierailija
10/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies sano röhröh.

Vierailija
11/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Lävärit

Tupakointi

Väkivaltainen käytös

Krooninen valehtelu

Vierailija
12/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojit ja amerikasta pöllityt termit. 

Vierailija
13/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä mies sanoo tai tekee, aina se on naiselle väärin.

Vierailija
14/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi

Vierailija
15/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden naisten ulkonäön arvostelu. Sen tietää että tekee sitä sitten sinullekin selän takana.

Vierailija
16/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emojit ja amerikasta pöllityt termit. 

Chilestä, Boliviasta vai Kanadasta?

Vierailija
17/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Tiedän koska yksi entinen naisystäväni harrasti tuota aikansa vaikka aina kerroin hänelle että oletko oikeasti noin ilkeä. Kerran olimme poistumassa kaupasta autooni kun viereen ajoi poliisiauto josta tuli ulos pari miespuoleista konstaapelia haalareissaan. Jäivät jotakin keskustelemaan autoni eteen ja auton sisällä ollessamme nainen alkoi ihastella ja fantasioida ääneen näitä ... myhähdin ja poistuin kuskin paikalta, kävelin konstaapeleiden luo ja kerroin että tuossa autossa istuva naiseni ilmaisi olevansa todella ihastunut teikäläisiin virka-asuisiin poliisimiehiin että sopisiko jos veisitte hånet poliisiauton kyydillä kotia, samalla viitaten kädellä naistani.

Poliisit vilkaisivat tietysti autoon ja olivat ilmeistä päätellen melkoisen hämillään ja naurahtivat sitten että tässä olisi työhommat nyt kesken että ei ole aikaa, johon totesin että ehkä joskus toisten sitten ja palasin autooni. Sain kuunnella täydellisessä hiljaisuudessa lempibändiäni koko kotimatkan, eikä tuon jälkeen moista tarvinut kuunnella. Ilmiselvää tietysti että tuollaisella ihmisellä nyt on nippu muitakin ongelmia, joista syistä onkin entinen.

Tuotakin toista nojaavaa käytöstä kutsutaan henkiseksi väkivallaksi.

Vierailija
18/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo apauttiarallaa.

Vierailija
19/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öyhötys (mistä tahansa), tylytys (kenen tahansa) ja kaksinaismoralismi.

Nämä todellakin ja vielä valheesta kiinni jääminen, yksikin riittää.

Vierailija
20/32 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu, tyhmyys, alkoholismi, toisten ihmisten lyttääminen/ halveksiminen, väkivaltaisuus ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän