Mikä saa kiinnostuksen mieheen loppumaan samantien?
Kommentit (32)
Selonteko entisistä panoista vaikken ole edes kysynyt. Entisten heilojen perään haikailu, ystävieni liika ihastelu, julkkisnaisten ääneen ihastelu tai sellaisten naisten ihailu, jollainen minä en yhtään ole (esim mies sanoo tykkäävänsä erityisesti punapäistä kun itse olen blondi).
Jätän seuraavan murheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Selonteko entisistä panoista vaikken ole edes kysynyt. Entisten heilojen perään haikailu, ystävieni liika ihastelu, julkkisnaisten ääneen ihastelu tai sellaisten naisten ihailu, jollainen minä en yhtään ole (esim mies sanoo tykkäävänsä erityisesti punapäistä kun itse olen blondi).
Jätän seuraavan murheeksi.
Tuota kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Tiedän koska yksi entinen naisystäväni harrasti tuota aikansa vaikka aina kerroin hänelle että oletko oikeasti noin ilkeä. Kerran olimme poistumassa kaupasta autooni kun viereen ajoi poliisiauto josta tuli ulos pari miespuoleista konstaapelia haalareissaan. Jäivät jotakin keskustelemaan autoni eteen ja auton sisällä ollessamme nainen alkoi ihastella ja fantasioida ääneen näitä ... myhähdin ja poistuin kuskin paikalta, kävelin konstaapeleiden luo ja kerroin että tuossa autossa istuva naiseni ilmaisi olevansa todella ihastunut teikäläisiin virka-asuisiin poliisimiehiin että sopisiko jos veisitte hånet poliisiauton kyydillä kotia, samalla viitaten kädellä naistani.
Poliisit vilkaisivat tietysti autoon ja olivat ilmeistä päätellen melkoisen hämillään ja naurahtivat sitten että tässä olisi työhommat nyt kesken että ei ole aikaa, johon totesin että ehkä joskus toisten sitten ja palasin autooni. Sain kuunnella täydellisessä hiljaisuudessa lempibändiäni koko kotimatkan, eikä tuon jälkeen moista tarvinut kuunnella. Ilmiselvää tietysti että tuollaisella ihmisellä nyt on nippu muitakin ongelmia, joista syistä onkin entinen.
Katso sen seurassa aina Tosi-TV:tä, äläkä muusta puhu.
Vierailija kirjoitti:
Katso sen seurassa aina Tosi-TV:tä, äläkä muusta puhu.
Tai no, tuo on itseasiassa kidutusta.
Kemiat ei vaan kohtaa. Mies sanoo jotain väärää? Sama se on toisinkin päin,eli jos nainen sanoo.
Tatuoinnit
Lävärit
Tupakointi
Väkivaltainen käytös
Krooninen valehtelu
Emojit ja amerikasta pöllityt termit.
Ihan sama mitä mies sanoo tai tekee, aina se on naiselle väärin.
Muiden naisten ulkonäön arvostelu. Sen tietää että tekee sitä sitten sinullekin selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Emojit ja amerikasta pöllityt termit.
Chilestä, Boliviasta vai Kanadasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän seuraavan murheeksi.Tuota kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Tiedän koska yksi entinen naisystäväni harrasti tuota aikansa vaikka aina kerroin hänelle että oletko oikeasti noin ilkeä. Kerran olimme poistumassa kaupasta autooni kun viereen ajoi poliisiauto josta tuli ulos pari miespuoleista konstaapelia haalareissaan. Jäivät jotakin keskustelemaan autoni eteen ja auton sisällä ollessamme nainen alkoi ihastella ja fantasioida ääneen näitä ... myhähdin ja poistuin kuskin paikalta, kävelin konstaapeleiden luo ja kerroin että tuossa autossa istuva naiseni ilmaisi olevansa todella ihastunut teikäläisiin virka-asuisiin poliisimiehiin että sopisiko jos veisitte hånet poliisiauton kyydillä kotia, samalla viitaten kädellä naistani.
Poliisit vilkaisivat tietysti autoon ja olivat ilmeistä päätellen melkoisen hämillään ja naurahtivat sitten että tässä olisi työhommat nyt kesken että ei ole aikaa, johon totesin että ehkä joskus toisten sitten ja palasin autooni. Sain kuunnella täydellisessä hiljaisuudessa lempibändiäni koko kotimatkan, eikä tuon jälkeen moista tarvinut kuunnella. Ilmiselvää tietysti että tuollaisella ihmisellä nyt on nippu muitakin ongelmia, joista syistä onkin entinen.
Tuotakin toista nojaavaa käytöstä kutsutaan henkiseksi väkivallaksi.
Vierailija kirjoitti:
Öyhötys (mistä tahansa), tylytys (kenen tahansa) ja kaksinaismoralismi.
Nämä todellakin ja vielä valheesta kiinni jääminen, yksikin riittää.
Valehtelu, tyhmyys, alkoholismi, toisten ihmisten lyttääminen/ halveksiminen, väkivaltaisuus ym.
Öyhötys (mistä tahansa), tylytys (kenen tahansa) ja kaksinaismoralismi.