Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain huudot - mitä mieltä?

Vierailija
14.08.2026 |

Minulla on toimisto taloyhtiössä johon on haettu tupakointikielto. Tämä huomioiden käyn tupakalla kävelytiellä joka ei ole taloyhtiön aluetta.

Kun olin tupakalla joku nainen tuli huutamaan minulle että anna olla viimeinen kerta kun tupakoit siinä. Hän osoitti kädellään jotain kaukana olevaa parveketta ja sanoi että hänen vauva nukkuu siellä. Sanoin tyynesti että tämä on katu. Nainen jatkoi huutoa että nyt valoja päälle. Sanoin uudestaan että tämä on katu. 

Mitä mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että vapaan maan vapaa kansalainen saa kadulla tehdä mitä tahansa sellaista, jota ei ole erikseen lailla tai muulla säädöksellä kielletty.

Vierailija
2/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat älykääpiöitä. 

Kerron tämän itse Keski-ikäisenä naisena, ja nähdessäni tätä asiatonta käytöstä liian pitkään (voi puhua kokemuksesta kun työpaikoilla ja sukulaisiin liittyen valtaosa iäkkäänmistä eukoista käyttäytyy huonosti jos hieman pitempään seuraat, lyhyt juttelu ei tuo mitään olennaista esiin vaan äänekäs nauru voi peittää monenlaista) 

Yhteistä heille on yleensä pilkuntarkat ohjeistukset (työpaikoilla mm. astianpesukoneen käyttö ja täyttö ja kuinka kauan muut voivat kahviansa juoda jne/ Annas olla jos juot kahvissa liian pitkään ja kontrtrollifrikit eivät saa kolmeen mennessä koneita käyntiin (!) :D

He ovat traumatisoitunutta porukkaa, joiden elämä myös aika kapeaa siitä puuttuu laajempi näkökulma. Olen lisäksi todennut että tuollaisen ikääntyminen vielä tyhmentää aivosoluja (lukekaa nyt vaikka lapsen seksuaaliseen häirintään tuomittua laulajan puolustuslautakuntaa ovat kaikki tätä ikäryhmää) 

Itse olen ratkaissut asian niin etten toivo enää koko loppuelämäni työskenteleväni tämän ikäryhmän NAISTEN kanssa, ja kohtahan he kaikki jo ovatkin eläkkeellä, kyllä maailma siitä paranee. 

Myötätuntoni, et ole syyllinen. 

(ai niin sinä vanhempi nainen: kaikki kerran käytetyt astiat /tai vaatteet eivät tarvitse kuudenkymmenen asteen myllytystä koneessa, eikä kahvipannu(!) - Mutta kun asiat on heillä aina näin tehty. Siinäpä se lienee koko asian ydin viimeisessä lauseessa

N40+ 🙏 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vielä että jos se huutava nainen olisi asiallisesti tullut kertomaan huolestaan niin olisin vaan sanonut: ahaa selvä - käyn jatkossa muualla. Mutta se aloitti kurkku suoraan huutamaan niin että muut kadulla olleet kääntyivät katsomaan. Siksi kerroin faktan, että tämä on katu. 

Vierailija
4/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka inhoankin tupakanhajua itse, olen sitä mieltä, että AP oli tässä nyt oikeassa. Hänhän siirtyi pois piha-alueelta yleisen tien puolelle tupakalle.

Kyllä mua inhottaa, kun yläkerran naapuri polttaa parvekkeellaan, mutta meidän taloyhtiössä ei ole tupakointikieltoa, joten minä laitan sitten terassilasit kiinni. Ja mua inhottaa, jos joku polttaa vaikka bussipysäkkikatoksessa, mutta silloin mä siirryn itse.

Eri asia, jos polttaisi siellä, missä tupakointi on kielletty ja siitähän tässä ei ollut kyse.

Vierailija
5/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat älykääpiöitä. 

Kerron tämän itse Keski-ikäisenä naisena, ja nähdessäni tätä asiatonta käytöstä liian pitkään (voi puhua kokemuksesta kun työpaikoilla ja sukulaisiin liittyen valtaosa iäkkäänmistä eukoista käyttäytyy huonosti jos hieman pitempään seuraat, lyhyt juttelu ei tuo mitään olennaista esiin vaan äänekäs nauru voi peittää monenlaista) 

Yhteistä heille on yleensä pilkuntarkat ohjeistukset (työpaikoilla mm. astianpesukoneen käyttö ja täyttö ja kuinka kauan muut voivat kahviansa juoda jne/ Annas olla jos juot kahvissa liian pitkään ja kontrtrollifrikit eivät saa kolmeen mennessä koneita käyntiin (!) :D

He ovat traumatisoitunutta porukkaa, joiden elämä myös aika kapeaa siitä puuttuu laajempi näkökulma. Olen lisäksi todennut että tuollaisen ikääntyminen vielä tyhmentää aivosoluja (lukekaa nyt vaikka lapsen seksuaaliseen häirintään tuomittua laulajan puolustuslautakuntaa ovat kaikki tätä ikäryhmää) 

Itse olen ratkaissut asian niin etten toivo enää koko loppuelämäni työskenteleväni tämän ikäryhmän NAISTEN kanssa, ja kohtahan he kaikki jo ovatkin eläkkeellä, kyllä maailma siitä paranee. 

Myötätuntoni, et ole syyllinen. 

(ai niin sinä vanhempi nainen: kaikki kerran käytetyt astiat /tai vaatteet eivät tarvitse kuudenkymmenen asteen myllytystä koneessa, eikä kahvipannu(!) - Mutta kun asiat on heillä aina näin tehty. Siinäpä se lienee koko asian ydin viimeisessä lauseessa

N40+ 🙏 

Pakko olla samaa mieltä mitä itse nähnyt ja kokenut joidenkin keski-ikäisten naisten toimintaa, pilkuntarkat säännöt, omat "säännöt", kapea ajatusmaailma, päällepäsmäröinti yms yms. 

N36 

Vierailija
6/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tupakoinnin vastustamista. Mitä varten sitä on olemassa jos ei poltettavaksi

Vierailija
7/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut, et saanut. 

Seuraava.

Vierailija
8/8 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä että jos se huutava nainen olisi asiallisesti tullut kertomaan huolestaan niin olisin vaan sanonut: ahaa selvä - käyn jatkossa muualla. Mutta se aloitti kurkku suoraan huutamaan niin että muut kadulla olleet kääntyivät katsomaan. Siksi kerroin faktan, että tämä on katu. 

Sinä nyt jankkaat tuota katua moneen kertaan. Pointti kai on se, kuinka kaukana kyseisestä rakennuksesta röökipaikkasi on. Katukin voi olla vaikka ikkunoiden alla, jolloin savu nousee partseille ja avoimista ikkunoista sisään.  Tupakointi on ikuinen riidan aihe taloyhtiöissä, parasta sun on mennä sitten johonkin syrjenpään eikä seistä siellä kadulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän