Haistatin paskat työkkärin muijalla
Kommentit (134)
Typerää. Työkkärin työntekijät tekee työtään, eikä päätä säännöistä.
T. työtön.
Ihmekkään ku ne aina niin vihasena soittelee.
Varmaan olet ensimmäisenlä listalla, kun jonnekin tarvitaan sinun koulutustasi vaativa työpaikka.
Ei vattu. En uskaltaisi, työkkäriä ja lääkäriä yritän kohdella aikuismaisesti, vaikka välillä tekisi mieli sanoa suoremmin. Puren kieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Typerää. Työkkärin työntekijät tekee työtään, eikä päätä säännöistä.
T. työtön.
Heillä on harkinnan varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten to edistää asiaasi?
Työkkäri ei ole koskaan edistänyt mitään asiaani.
- ohis
Nyt voikin ottaa pari viikkoa saikkua kun tuntuu pahalta jonkun vittuilu.
Tapa se on tuokin kertoa, että henkisesti on 3-vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
Tämä on totta, ainut mitä työkkäri koskaan edistää kenenkään kohdalla, niin kelalle todistus työttömyydestä. Mieti kun järjestäisivät joskus työpaikkoja?
Jatkat siis yhteiskunnan elättinä.
Pitäisi tulla. Onhan tuo nyt helvetin lapsellista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohisTämä on totta, ainut mitä työkkäri koskaan edistää kenenkään kohdalla, niin kelalle todistus työttömyydestä. Mieti kun järjestäisivät joskus työpaikkoja?
Mietipä jos eivät järjestäisi sitä todistusta. Mites sitten suun panisit?
Noi saa niin paljon uhkailua ja haistattelua että nyt ainakin karenssia ap:lle paukkuu, toivottavasti pitkään ja vähintään vuosi😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
Ainahan se on jonkun muun syytä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tulla. Onhan tuo nyt helvetin lapsellista käytöstä.
Huono käytös totta, mutta välillä tuntuu niin häiritsevältä puhua puhelimessa henkilön kanssa, joka ei tiedä edes tutkinnostasi mitään. Jaarittelee samoja asioita kyselee samoja asioita venyttää puhelua yli puolentunnin kestoiseksi. Nämähän muutokset, ja asiat ilmoitetaan itse eikä niitä erikseen soittamalla kysytä? Lopulta mainitsee CV kursseista yms. ja tämäkin on jo päivitetty, niin kuin profiilissa näkyy. Hieman kalastelee jos on salaa tienannut jotain yms. tämäkin ilmoitetaan erikseen... miksi tämmöisesta maksetaan palkkaa?
Oon kuule haistatellut niille aivann liikaa. Viimeksi joutusin oikeuteen kun uhkasin hakata typin virkailija akan. Lopulta syyttäjä ei nostanut minulle syytettä vaan sille typin akalle tuli syyte. Se väitti että olen työkyvytön juon paljon alkoholia ja sen takia vättelen työnsaamista. Suutuin sille ja aloin uhkailee sitä ja uhkasin hakata sen koska se katkaisi työttömyysrahani sen perusteella että olen työkyvytön. No minulle ei tullut syytettä vaan sille akalle virkarikoksesta koska se kirjoitti lausuntoja joita vain lääkäri voi kirjoittaa. Se tekaisi jostain lääkärin todistuksen, ilmeisesti jonkun työkkärin omalääkärin kanssa kirjoittivat että olen työkyvytön.
Oot sä kova.💪