Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himanka Hanna avokadopastan luoja

Vierailija
12.08.2026 |

Siis mitä toi Himanka Hanna oikein opiskelee, kun on kuitenkin kokki, mutta samalla fleksaa sillä, että on opiskellut pitkää matikkaa ja hyvä siinä? 😅 Jotenkin se saa kokinkin ammatin kuulostamaan hienosti lähes akateemiselta tutkinnolta. 😂 Kokkikouluun pääsee kuka vaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies sitä avokadopastaa teki. Pitkää matikkaa voi lukea, vaikka jättäisi opinnot lukioon. 

Olen aina hoitajana ihmetellyt kun ravintoloiden keittiöissä kerrotaan olevan ilmapiiri kuin helvetissä ja paljon mieskokkeja ja hoitoalalta puhutaan huonoilmapiirisinä.

Vierailija
2/5 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ihmisillä, jotka ovat käyneet lukion ja sen jälkeen ”jatkaneet” vain amikseen, on välillä tarve korostaa sitä, että ovat käyneet lukion. Mutta kuka oikeasti fleksaa A:n tai B:n papereilla? 😅

Itse arvostan enemmän sitä, että käy amiksen kunnialla ja jatkaa siitä AMK:hon tai yliopistoon. Silloin mennään oikeasti eteenpäin eikä käydä kahta kertaa toisen asteen koulutusta.

Ymmärtävätkö nämä lukio–amis-yhdistelmän valinneet, että käytännössä he ovat suorittaneet kaksi toisen asteen tutkintoa peräkkäin? 😄 Ei mitään järkeä!! Ulkopuoliselle se kertoo sen, että nyt on lukiosta kirjoitettu huono todistus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olet saanut aikaan? Millä sinä flexaat? 1000 turhaa kateellista aloitusta Vauva-palstalla? Jotain muuta?

Vierailija
4/5 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olet saanut aikaan? Millä sinä flexaat? 1000 turhaa kateellista aloitusta Vauva-palstalla? Jotain muuta?

Kuule, olen saanut elämässäni aikaan vaikka mitä. 😊 Enkä ainakaan ole käyttänyt kuutta vuotta siihen, että suoritan kaksi toisen asteen tutkintoa. Jokainen tekee omat valintansa, mutta itse käytän mieluummin ajan eteenpäin menemiseen kuin saman koulutustason kiertämiseen kahdesti.

Vierailija
5/5 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään työnantaja tule kysymään, oletko käynyt lukion. Ja jos lukion todistus on heikko, sillä ei työelämässä tee yhtään mitään. Päinvastoin,  se voi jopa heikentää mahdollisuuksia edetä, jos sen sijaan olisi voinut käyttää saman ajan ammatilliseen koulutukseen ja siitä eteenpäin AMK:hon tai yliopistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme