Mikä tällaisilla huutismyyjillä on ajatuksena kun ei voi
noutaa tuotetta? Kysyin yhdestä suht halvasta tuotteesta että mistä voi noutaa kun paikkakunnaksi oli merkitty vain XX-alue, postikulujen kanssa hinta nousisi tuotteessa kuitenkin uuden hintaiseksi ja käytönjälkiä kuitenkin näkyy, vastaukseksi sain ettei voi noutaa aikatauluongelmien takia (postiin kuitenkin pääsee) miksen voisi noutaa tavaraa vaikka sieltä postista silloin kun olisi tavaraa postittamassa
Jätin huutamatta, eikä näköjään kukaan muukaan huutanut kun ei viitsinyt vastata kysymykseeni ettei nouto käy vaan laittoi yksityisviestiä
Kommentit (18)
Mulle EI SOVI NOUTO.
Koska:
A) Liikaa ohari noutajia
B) Ainoastaan pari vapaata iltaa viikossa -> vaikea sovittaa ostajan kanssa aikatauluja yhteen
C) Postitus hoituu nopeammin
Joten jätin huutamatta, vaikka muilta (eri paikkakunta) ostinkin saman tuotteen ja maksoin kiltisti postarit, ärsytti vain niin kovin
Vierailija:
Mulle EI SOVI NOUTO.
Koska:
A) Liikaa ohari noutajia
B) Ainoastaan pari vapaata iltaa viikossa -> vaikea sovittaa ostajan kanssa aikatauluja yhteen
C) Postitus hoituu nopeammin
Siis mitä helvettiä se teille kuuluu, miksi joillekkin ei sovi nouto?
Jos kohteessa lukee selvästi: EI noutoa EIKÄ postiennakkoa, niin siitä on ihan turha ruveta vinkumaan. Ei tartte huutaa, jos se on teille ongelma.
Postitan max kahden päivän sisällä maksetut kohteet ja jos ostaja noutaisi tuotteen, siihen menisi VÄHINTÄÄN kolme viikkoa. Kokeiltu on aika päiviä sitten.
Ja mites se postista nouto onnistuisi? Ei mitenkään. Koska en osaa koskaan sanoa kellon tarkkaa aikaa, milloin menen postiin. Postilaatikkoon mahtuvat kirjeet, tungen suoraan postilaatikkoon (käytän Helposti kuoria) ja ainoastaan maksit ja paketit vien postiin. Joskus käyn just ennen sulkemisaikaa postissa, joskus heti, kun posti aukeaa jne. Joten en mä ala ostajan takia suunnitellemaan sitä, koska menen postiin.
Ja by the way. Mulla on kohteissa aina paikkakunta ilmoitettu ja huutajia riittää. Viimeisten 4 viikon aikana olen tienannut about 400 euroa ja myynyt n. 90 kohdetta. Yleensä myyn kuussa 30-70 kohdetta.
T:kolmonen (?)
En tosiaan huuda, vaikka huuto pitäisi matkan takia joka tapauksessa postittaa. Epäilen näissä tapauksissa myyjän rehellisyyttä. Olen kyllä myydessä huomannut noutoaikojen sopimisen joskus aika riesaksi.
Ja mulla on muuten 700 palautetta. Kaikki positiivisia. Revippäs siitä.
T:3
naan kertaan ajo-ohjeita eikä löydetä perille (kun ei ole vaivauduttu katsomaan kartasta ja lukemaan antamiani ohjeita).
Minäkään en sinne postiin usein mene, vaan käytän helposti kuoria. Joten okei, saa noutaa jos kysyy vasta varttia ennen noutoa sopiiko tulla. En ala enää sopimaan parin päivän päähän noutoja, koska joudun koko sen illan käyttämään tähän noutoon. En voi lähteä kaupoille tms.
Kiva maksaa postikuluja jos asutaankin samalla paikkakunnalla ja jos ei ostakkaan tuotetta kun ei saa noutaa niin sitten paukahtaa nega.
No myyjien oma moga jos ei mee tavara kaupaksi
Aikataulujen yhteensovittaminen voi kahdelle kiireiselle ihmiselle olla ihan oikeasti vaikeaa. Tai sitten nouto-haluttomuudelle voi löytyä ihan terveydellisiäkin syitä. Myyjällä voi olla vaikea/keskivaikea astma tai hajusteallergia, jolloin huutoaan noutamaan tulevan henkilön tupakanhaju/hajusteet/ihonhoitotuotteet/kotieläinten karvat vaatteissa voivat oikeasti aiheuttaa toiselle ongelmia.
Toiset eivät halua tuntemattomia ihmisiä kotiinsa ja se heille suotakoon. Jos kohteessa selkeästi lukee tai myyjä ilmoittaa että nouto ei onnistu niin se on hänen valintansa ja se hänelle suotakoon. Jos tämä ei ostajalle sovi niin suottako tuosta suuttumaan, jättää vain huutamatta ja etsii toisen vastaavan kohteen.
Elä ja anna toistenkin elää.
Vierailija:
Kiva maksaa postikuluja jos asutaankin samalla paikkakunnalla ja jos ei ostakkaan tuotetta kun ei saa noutaa niin sitten paukahtaa nega.No myyjien oma moga jos ei mee tavara kaupaksi
Sä et voi antaa negaa, jos kohteessa sanotaan ettei myyjälle sovi nouto. Dorka! Ja kyllä tuolla menee kohteet kaupaksi, vaikkei nouto sovikkaan. Riippuu kuule ihan kohteesta.
ei huutonettiin ihan turhaan ole laitettu kohtaa PAIKKAKUNTA, siihen ei siis kuulu kirjoittaa postitse tai 09-alue tai mitään muutakaan vastaavaa, vain se paikkakunta josta tuotteen voi noutaa
Tämä on siis tällä PAIKKAKUNTA sanalla tarkoituksena, jos ymmärrätte
Vierailija:
ei huutonettiin ihan turhaan ole laitettu kohtaa PAIKKAKUNTA, siihen ei siis kuulu kirjoittaa postitse tai 09-alue tai mitään muutakaan vastaavaa, vain se paikkakunta josta tuotteen voi noutaaTämä on siis tällä PAIKKAKUNTA sanalla tarkoituksena, jos ymmärrätte
Opettele lukemaan ennen kuin auot turhaan päätäsi! Kuten sanoin, mulla on kohteissa paikkakunnat esillä.
Mutta mä en tajua, että heti pitää haukkua huijariksi ja kusettajaksi, jos nouto ei sovi.
T:3
vastaukseksi ettei voi noutaa, tämä alue kun on aika iso käsite, mistä olisin voinut tietää että se tarkoittaa sitä ettei tavaraa saa noutaa
ap
Vierailija:
Vierailija:
Kiva maksaa postikuluja jos asutaankin samalla paikkakunnalla ja jos ei ostakkaan tuotetta kun ei saa noutaa niin sitten paukahtaa nega.No myyjien oma moga jos ei mee tavara kaupaksi
Sä et voi antaa negaa, jos kohteessa sanotaan ettei myyjälle sovi nouto. Dorka! Ja kyllä tuolla menee kohteet kaupaksi, vaikkei nouto sovikkaan. Riippuu kuule ihan kohteesta.
Myyjän oma asia jos ei saa tuotettaan kaupaksi tuon takia. Älä sinä siitä stressaa :)
Jos myyjälle sopii nouto, niin siitä kyllä pitäisi olla kohteissa joku maininta. Ja varsinkin jo tuo paikkakunta juttu, vaikkapa 09-alue tarkoittaa jo sitä, että nouto ei sovi.
myynnistä. Tulee varmaankin tosi hyvä tuntipalkka... hehee...
Enkä osta, jos kyseessä on joku jolla on hirveästi myynnissä koko ajan. En oikein pidä näistä kirpputorijobbareista, mutta kukin tienaa leipänsä tavallaan.
myyjä on kusipää.