Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä palstaa lukeneena olen ymmärtänyt, miten friikki

Vierailija
24.05.2007 |

lapsuus mulla on ollut, ja miten friikkejä asioita olen pitänyt normaalina. Ei ihme, että elämä on mennyt päin peetä, vaikka olen NIIN kovasti yrittänyt pärjätä siinä kuin muutkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsuus mulla on ollut, ja miten friikkejä asioita olen pitänyt normaalina. Ei ihme, että elämä on mennyt päin peetä, vaikka olen NIIN kovasti yrittänyt pärjätä siinä kuin muutkin.

Vierailija
2/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tuosta masturbointiketjusta. Muut tuntuu ruvenneen masturboimaan 9-13-vuotiaina. Minä 18-vuotiaana. Aina sama juttu. Olen jossain ihan friikissä äärilaidassa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis KAIKKIHAN vetää käteen jo kehdosta noustuaan? Varmaan kandee verrata itseään aaveen höpöjuttuihin.

Vierailija
4/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet omia toteutumattomia haaveitaan muka totena. Älä usko kuin 90% siitä mitä netissä ylipäätään ihmiset kirjoittaa.

Vierailija
5/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itse tiedän miten friikki olen. Kirjoitinkin siihen " mistä elämässäsi voisi sanoa että tuo on urbaanilegendaa" -ketjuun, että mies näki mun alapään ekaa kertaa päivänvalossa synnytyssalissa (kävi kurkkaamassa, siis). Kuinka moni muu täällä voi sanoa samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan