Tietääkö miehesi, kuinka monen kanssa olet ollut ennen häntä?
Kommentit (17)
ja mun kanssa ainakin kolme kertaa suurempi.
ja on kauhuissaan niiden suuresta määrästä. Mutta no can do..
Ja mun on aika paljon suurempi, koska mieheni seurusteli pitkään ennen tapaamistamme, eikä ehtinyt oikein sinkkuilemaan.
enkä minäkään hänen. Mutta sen tiedän kummalla on enemmän. Ja niin tietää mieskin.
Lopetin laskemisen tuossa lähempänä sataa.
Olisihan se siinä tositilanteessa viimeistään selvinnyt :)
Mulla on tuplasti enemmän panoja kuin miehellä.
Tiedän myös mieheni " luvun" . Hänen lukunsa on suurempi.
Enkä itse myöskään tiedä mieheni aiempien kumppaneiden määrää, mutta olen aivan varma että minun lukuni on monta kertaa suurempi. Villi nuoruus...
En myöskään tiedä hänen, niitä ei kuitenkaan liene niin montaa kuin itselläni..... Tuli oltua nuorena villinsorttinen, juu, tiedän, että pahempaakin sanaa voisi käyttää. Mutta päivääkään en antaisi pois...hmmm.. ehkä muutaman sentään :D
" tietää" että olen 3:n kanssa ennen häntä. Ja oikeastihan niitä on yli 10... =)
Ja aikalailla yhtä paljon/ vähän.
Olettehan kuulleet, että miehet aina lisäävät n. kolme naista todellisuuteen, kun taas naiset jättävät suurinpiirtein samanverran pois laskuista :)
oon ollut n. 30 miehen kanssa ennen häntä.
" Heikko itsetunto näkyy tässäkin asiassa. Tavaraa jakoon vaan jotta tuntisi itsensä halutuksi."
Minä käyttäydyin juuri noin... Nyt onneksi ollut jo pitkään vain nykyisen mieheni kanssa....
Jos on joskus 15-18-vuotiaana aloittanut seksin ja nykyään on 30-40 niin kyllähän tuohon muutoma kymmenen kumppania mahtuu. Kenties jopa paljonkin enemmän. Jos ei ole parisuhteessa eikä lapsia niin mitä kumppanien määrä ketään haittaa tai mihinkään itsetuntoon liittyy?
Ja vastauksena minulla enemmän ( ja itsetunto kohdallaan) miehellä muutomia ( ja toivoisin että olis enemmän, koska seksuaalisesti on aika kokematon ja häveliäs). Tiedetään tilanne, tosin mitään määriä en oo halunnut sanoa, mielummin vähän alakanttiin ettei toisen seksuaalinen rohkeus katoa taivaan tuuliin :)
Siis ihan klassinen kiltti-tyttö paha-poika suhde... Mies on minulle myöntänyt että etsi haastetta, mutta sattuikin rakastumaan :)
Ja mun on suurempi. Lunttu kun oon.