Miksi jotkut tunkevat mopattuaan sen lankamopin "kuivumaan" siihen sangon puristimeen?
Oltiin kesällä mökkilomalla. Taas kun piti tehdä loppusiivousta löytyi se Sinin "suikalemoppi" survottuna luuttusankon puristimeen. Siinäkö se kuivuu?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain vielä on sellainen niin se on varmaan seissyt siinä koskemattomana viimeiset 10 vuotta.
Kyllä niitä vielä vuokrakämpissä näkee. Joku 40-50 m2 on vielä ok pinta-ala mopata sillä.
Mä laitan sen siihen reunan yli niin, että se varren pikalukko on siinä puristinkolossa. En tiedä mitä huippuammattilainen siitä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan sen siihen reunan yli niin, että se varren pikalukko on siinä puristinkolossa. En tiedä mitä huippuammattilainen siitä ajattelee.
Mä kans
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliset ammattilaiset ovat jo 20 v olleet sitä mieltä, että saatanasta koko laite. Raskas ja epähygieeninen, levittää likaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliset ammattilaiset ovat jo 20 v olleet sitä mieltä, että saatanasta koko laite. Raskas ja epähygieeninen, levittää likaa.
Siis niinku miten? Levittää likaa? Minne? Temustako pitäisi nyt tilata ihmelaite ja ihmeaine, jolla lattia pestään oppikirjan mukaan? Eikä se ole raskas, kun antaa sen ämpärin olla ihan vaan lattialla, ei kädessä.
Jos jollain vielä on sellainen niin se on varmaan seissyt siinä koskemattomana viimeiset 10 vuotta.