Tiedätkö naapuriesi etunimet vai pelkät sukunimet?
Kommentit (13)
Joidenkin etunimet, mutta en sillä lailla halua tietää.
En kumpaakaan. Muutin nykyiseen okt 4 vuotta sitten.
Yhden naapurin etu- ja sukunimen ja yhden naapurin etunimen tiedän. Olen asunut samassa rivitalossa yhdeksän vuotta eivätkä naapuritkaan kai ole vaihtuneet sinä aikana.
Joidenkin naapureiden sekä etu-, että sukunimet olen tiennyt. Parempaan olisi kai pitänyt pystyä, koska olin jopa mukana taloyhtiön hallituksessa. Ei vaan nimet pysy muistissa. Osa niin sanotuista tyttöystävistänikin on nykyään muistoissa ainoastaan kuvaavilla lempinimillä, ne kasteessa annetut nimet on auttamatta unohtuneet.
Naapurit vaihtuneet. Yksi on Teppo.
Tiedän lähimpien naapureiden etunimet, sukunimet, lasten nimet, lastenlasten nimet, miniöitten nimet, vävyjen nimet sekä vanhempien ja monta naapurien sisaruksiakin nimeltä. Olemme naapureiden kanssa hyviä ystäviä. Olen hoitanut naapureiden koiria ja lapsia. Olemme juhlineet yhdessä monet kerrat.
Ainakin muutaman hallituksen jäsenen ja joidenkin lapsien kun vanhemmat niitä tietenkin huutelee.
Keksimme naapureille omat nimet. Esim.linkkaava professori, jankkaava hullu mummu, juhlamokka, arkinarkki
T. Urpo
Joo , mulkvist, happopää, elintasovatsa, negge, autistijäärä, ja kissamummo.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaan niiden koirien nimet.
Ja sitten ihmisnaapurit on tyyliä Muffen äiti, Ilpon iskä, Yodan lapset, Mustin mummo jne.
En tiedä