Miksi suomalaiset eivät tee lapsia eli miksi syntyvyys on alhaista?
Jos suomi on maailman onnellisin maa niin luulisi että täällä ihmiset tekisi lapsia tosi paljon? Suomi on maailman turvallisin maa, täällä maksellaan tukia, täällä on ilmainen koulutus, täällä on ilmainen terveydenhuolto, täällä on hyvät tuet perheille... jne
Miksi silti suomalaiset eivät tee lapsia?
Kommentit (22)
Ei kiinnosta kun helpommallakin pärjää.
Pitää ensin hankkia 2 korkeakoulututkintoa ja olla kunnon uraohjus ja sitten ollaankin hups 45v ja liian myöhäistä
Nainen. Ootko valmis poppaamaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on neljä lasta
Paljonko sun tulot on kuukaudessa ja paljonko menot? Millaista työtä teet ja onko sulla rikkaat vanhemmat?
En tiedä. Minusta mieheni on vaan kätevä laueta sisääni.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on neljä lasta
Paljonko sun tulot on kuukaudessa ja paljonko menot? Millaista työtä teet ja onko sulla rikkaat vanhemmat?
Outo kysely
Igor
Mies ruiskautti spermat ränniin ja olen nyt mahapömpöttämässä
raskaana olevat ovat parasta mitä tiedän. Täytyypä taas kertoa upeasta ilmestyksestä Ikeassa; aivan ihana odottava nainen!! Olin muka kiinnostunut jostain keittiökamoista, vaikka paikkani määräytyi vain näköalan perusteella. Mamma huomasi katseluni, vaikka yritinkin olla huomaamaton. No eipä hätää - hän hymyili minulle iloisesti ja jopa vilkutti. Menin kyllä aivan hämilleni, mutta kokemus oli mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Maha on pinkeä raskaana
Ap 🤤
Inhaa..
Vierailija kirjoitti:
Pitää ensin hankkia 2 korkeakoulututkintoa ja olla kunnon uraohjus ja sitten ollaankin hups 45v ja liian myöhäistä
Hyvällä tuurilla toinen noista tutkinnoista työllistää, joten sitten saa kunnolliset äitiysrahat vanhempainvapaan ajalta ja pääsee takaisin töihin sen jälkeen. Köyhyys on kurjaa lapsiperheellisenäkin.
Haluan nähdä kuvia raskausmahoista 🚨🚨🚨
Nainen kauneimmillaan. Tuo mieleen muistoja omilta raskausajoilta, se innokas odottaminen kun ei tiennyt mitä on tulossa. Ihania!
Nautin joka hetkestä
Mulla raskausmasu pullahti esiin jo aika aikaisin
Vierailija kirjoitti:
Ihanan näköistä 🥵
No jaa, enpä tiedä. Minun vatsa oli valtava ja täynnä leveitä raskausarpia. Se oli karmean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
raskaana olevat ovat parasta mitä tiedän. Täytyypä taas kertoa upeasta ilmestyksestä Ikeassa; aivan ihana odottava nainen!! Olin muka kiinnostunut jostain keittiökamoista, vaikka paikkani määräytyi vain näköalan perusteella. Mamma huomasi katseluni, vaikka yritinkin olla huomaamaton. No eipä hätää - hän hymyili minulle iloisesti ja jopa vilkutti. Menin kyllä aivan hämilleni, mutta kokemus oli mahtava.
Psykoosia pukkaa kun elämä pyörii ainoastaan sun ympärillä, koska olet aurinko. Varo etet käräytä pahasti nuppiasi.
Varotan sua poju.
Minulla on neljä lasta