Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi henkilölle, jota et kaipaa

Vierailija
01.08.2026 |

Onko jotain sanottavaa, etkä halua tavata? Täällä saa kertoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo, haista paska.

Vierailija
2/5 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tässä pitäisi pitää psyykkisesti sairaana, eikä minua. On ihan normaalia suuttua siitä et veit miehen, mutta ei tosiaan ole tervettä pitää useampaa kuin yhtä kumppania. Suosittelen lukemaan Raamatusta kertomuksen rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta. Se kertoo aivan kuin meistä. Sinä olet rikas mies ja minä olen lasarus.

Vierailija
4/5 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kymmenien vuosien jälkeen. Olit yhtä kaksinaamainen pas..anpuhuja kuin silloinkin (näin katseesi ikkunan kautta ennenkuin käännyin ja kuulin myöhemmin yhteiseltä tuttavalta, jota et tiedä minun tuntevan). Kuvittelet olevasi muita parempi ja samaa mieltä asiasta on ... yllätys: vain sinä. Olen iloinen, että tiemme erosivat aikoinaan. Jos ei minulla ole ollut helppoa, niin jotain minulla on enemmän kuin sinulla, koska minun ei tarvitse altistua katkeruudellesi ja kateudellesi.

Vierailija
5/5 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa jauhojengi oli vähemmän huono koronapsykooseillaan, kuin OrpoPurran matujensummonointi voodoo-hallitus, joka jakeli laman alla verohuojennukia kaikkein rikkaimmille ja jutkutti julkisen terveydenhuollon ja vanhuspalvelut sekä työntekijän aseman pilalle jo alle 4 vuodessa. Historiallisesti paskottu jamatutettu Suomi. Kiitos paskapersut. Riikkuli summonoi Lohjankin täyteen neekereitäjo viime kesänä tanssimalla kameroille jauhotanssit Lohjan torilla, samalla kun valtamedia ihmetteli Riikkulin villiä tanssia. Nyt niitä neekereitäpyörii siellä pitkin keskustaa porukoissa illat pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi