Kiusallinen kaveri
Minulla on erikoinen kaveri. Toisaalta iloinen ja reipas. Rikkaan perheen lapsi. Korkeakoulun käynyt ja silleen.
Kuitenkin hänen ilkeys, määräily ja uteliaisuus vieraita ihmisiä kohtaan hämmentää.
Hän puhuu kaikista kavereistaan pahaa. En pysty enää lähtemään seuraksi, jos sinne tulee enemmän porukkaa. Meidät kaikki on haukuttu perin pohjin selän takana ja intiimit asiat kerrottu eteenpäin. Sitten pohdittu, mistä mikäkin johtuu.
Minä en uskalla enää mitään muuta puhua hänelle, kuin jotain "sulatin pakastimen".
En vaan voi ymmärtää sellaista käytöstä. Jos itse haukkuisin kaikki kaverit samalla tavalla, niin pelkäisin kuollakseni, että kaverit suuttuvat minulle.
Kommentit (8)
Minä laitoin kaikkiin sellaisiin inhottaviin kavereihin välit poikki. Mieluummin olen vaikka yksin, kuin sellaisten seurassa. Pysyy mieliala parempana.
Kaikki eivät ole tuollaisia pelkureita kuin sinä...
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin kaikkiin sellaisiin inhottaviin kavereihin välit poikki. Mieluummin olen vaikka yksin, kuin sellaisten seurassa. Pysyy mieliala parempana.
Minä myös olen monta ihmistä pudottanut matkalle. En jaksa, jos ainoa keskustelun sisältö on juoruilu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole tuollaisia pelkureita kuin sinä...
Eikä kaikki sellaisia 💩:n puhujia kuin sinä
Erikoisia kavereita olet itsellesi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia kavereita olet itsellesi valinnut.
Hyvä, että sinä et tee mitään virheitä!
Ap
Mun kaikki ystäväni asuvat
Hki-Tku-Tre. Vain yksi sukulainen
on Savosta. Mä en puhu esim.
naapureistani
koskaan nimellä, koska en
tunne heitä. Vain muutaman talon
vanhan asukkaan tiedän nimeltä..
En kuitenkaan nimeä sano missään.
Olen todennut nimettömästi,
etten pidä heidän tavastaan