Eli jos kysyn mieheltä, että moneltako pääsee töistä, tai että nähdäänkö illalla, on se ahdistelua?
Videolla mies kertoo kokemastaan ahdistelusta.
Kysymykseni ei ole vattuilua tai sarkasmia! Olen syntynyt 80-luvulla, ja maailma lienee muuttunut, siksi kysyn.
Lisäksi, jos kosken jotakuta olkapäälläni väistäessäni jotakuta muuta, onko se ahdistelua?
Kommentit (8)
Luitko tuota juttua? Ymmärsitkö mitä siinä luki? Oliko se mielestäsi asiallista?
Vierailija kirjoitti:
You talk too much..
Eli parempi olla vain suu kiinni? Sopiihan se.
Videolla mies kertoo, että naiset kysyivät näin, ja se oli häirintää.
Jos sinulta kysytään samaa, onkin joku ruma mies, onko se ahdistelua ? Entä jos kysyjä on komea ?
Jäikö jotain pois otsikosta? Se reisi majoitus ? Tahalleenko ?
Miksi juuri vanhemmat naiset kyselevät humalassa miehiltä seksiä ihan suoraan?
Kun me keski-ikäiset naiset olimme nuoria naisia, oli ihan tavallista se, että keski-ikäinen mies vahvassa päihtymystilassa tuli kerjäämään seksiä. Siitä oli turha kenellekään valittaa. Siihen aikaan se oli OK. Pehvalle taputtelu yms. on koettu, eikä siihen kukaan puuttunut.
Nyt, kun nämä samat naiset ovat keski-ikäisiä ja humalassa ja seksinpuutteessa, he käyttäytyvät kuin keski-ikäiset miehet meidän nuoruudessamme.
(Huom. itse olen keski-ikäinen nainen, mutta en ole koskaan humalassa, enkä kerjää seksiä vierailta ihmisiltä.)
Ei ole, va jakki.