Huh mikä darra
Huhhuh mikä darea. Tarkotus oli ottaa pari ja mennä himaan ajoissa, mutta niinhän se aina menee ettei mee.
Ilta alko ihan sivistyneesti muutamalla bissellä, mutta jossain kohtaa laskut meni sekasin. Yli kymmenen tölkkiä tuli ainakin vedettyä ja siihen vielä pari hanaolutta päälle. Kalliossa pyörittiin ties missä kuppiloissa ja jengiä tuli ja meni koko illan.
Jossain vaiheessa päätettiin lähtee Willi Wäinöön, mikä tuntu siinä vaiheessa aivan loistavalta idealta. Ei muuten tuntunu enää seuraavana päivänä. Muistikuvat alkaa olla vähän katkonaisia, mutta portsarin kanssa tuli jotain sanaharkkaa. Olin kuulemma ollut sitä mieltä, että portsari ei ymmärrä Suomen lakia ja minä ymmärrän. Melko kova väite ihmiseltä, joka ei meinannut saada omia kenkiään jalkaan.
Muistan vaan hokeneeni “mä oon ihan selvä”. Klassikko. Kuulemma olin myös yrittänyt neuvotella itselleni uuden mahdollisuuden päästä sisään viiden minuutin välein.
Melkein lähdin putkaan siinä sivussa. Kaveri sai onneks puhuttua tilanteen vähän rauhallisemmaks ja mut ohjattiin hyvin määrätietoisesti kotiin.
Seuraavana aamuna löyty takin taskusta puolikas lihapiirakka, enkä vieläkään tiedä mistä se oli tullut. Lompakko oli tallella, puhelin ehjä ja ylpeys kadonnut.
Kommentit (13)
Normipäivä Kalliossa siis ja evästäkin oli jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan Diarra.
Fatdarra
Kuulostaa hauskalta ja ikimuistoiselta illalta.
Pameja ja safkaa+ loiventavia kehiin.
Sen verran sujuvasti kerrottu että kannattaa ottaa kopio jonnekin tai printata ettei pääse unohtumaan ja voit sitten vaarina keinutuolissa muistella.
Kylläpä sä vähästä menet sekaisin. No hyvä puolihan siinä on se, ettei tule kovin kalliiksi.
No eipä sulla mikään kova darra voi olla kun jo ennen klo 9.00 oot reippaana hereillä ja palstalle novellia kirjoittamassa. Taidat olla liioitteluun taipuvainen herkkis.
Kakara annoksia juonut ja darra?🤣
Semidarra päällä. Onneks on pari 8% lonkkua kaapissa. Ne ja vähän rokkia soimaan. Vois tossa puoliltapäivin hakee säkin kaupasta ja lähtee porukan kans mätkiin krokettia puistoon. Illemmalla terden kautta himaan pikku pieruissa. Näin se kesäloma toimii. Sadepäivä kun tulee vastaan niin sit voi lötköttää himassa darran kokonaan pois. Illalla loppukaneetiksi woltin muuli tuo lätyn ja rullakebun.
Onnea! Olet sen itse ansainnut joten nauti!
Miksi taskustasi ei löytynyt Vihis?
Se kirjoitetaan Diarra.