Kaunis puolisoni käytti 36 minuuttia aikaa tiskikoneen täyttö näpätykseen
Tiskikoneen täyttö kesti 3 minuuttia.
Kuinka kauan tiskikoneen täyttämiseen meni yhteensä työaikaa?
Kommentit (26)
Mitä on näpätys ja liittyykö siihen nännit jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos vähemmän kaunis puoliso ei osaa täyttää konetta oikein, on ihan paikallaan pitää hänelle riittävän pitkä perehdytys aiheesta. Oppimistuloshan on mainio, kolmen minuutin täyttö on erinomainen suoritus, jos oppiva puoliso oli se täyttäjä.
Entä kun kaunis puoliso on se jolle nalkutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on näpätys ja liittyykö siihen nännit jotenkin?
Ei liity. Mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähemmän kaunis puoliso ei osaa täyttää konetta oikein, on ihan paikallaan pitää hänelle riittävän pitkä perehdytys aiheesta. Oppimistuloshan on mainio, kolmen minuutin täyttö on erinomainen suoritus, jos oppiva puoliso oli se täyttäjä.
Entä kun kaunis puoliso on se jolle nalkutetaan?
Oppimisen ja ohjauksen voi kokea monella tavalla. En olis nyt 32:tta vuotta naimisissa, jos vuorovaikutukseni tulkittaisiin aina nalkutukseksi. Puolison kärsivällisyys ja hyvä tahto ongelmia ratkaistaessa määrittää äänensävyä paljon, siihen ei ulkonäkö juurikaan vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en neuvo. Niin kun lopetin myös neuvomasta puolisoa että tyhjentää taskut ennen kun laitan pyykit koneeseen. Lopetin sen ja kiva kun pyykkikoneen avaa,siellä on pohjalla euron ja kahden euron kolikoita. En mä mitään sano, löytöjä saa pitää.
Markka-aikaan oman miehen pyykkiin menevien housujen taskuista löytyi usein seteleitä, joskus oli viisikymppisiäkin. Otin ne talteen, ne oli vähän kuin vaivanpalkkaa minulle.
Vähemmän kaunis puoliso varmaan muistaa olla valittamatta miten astiat ja ruokailuvälineet on likaisia vaikka ne on tiskikone pessyt! Eikös?