Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättääkö kukaan muu toisinaan pissaa kun ei viitsisi käydä?

Vierailija
26.07.2026 |

Joskus vain luonnostaan tulee odoteltua aika viimetinkaan asti ennenkö hätä on jo niin kova että tulee se hetki "okei nyt ei vaan pysty odottamaan enää" ja sillon vasta pissalle.... 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän pidätellä peräsuolen laskeumaa.

Vierailija
2/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vaippoja. Ei tarvi juosta kusella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin olen opetellut ottamaan vaan paremman asennon, jossa hätä ei tunnu. Tämä siis, jos herään hätään.

Huussiin menen vasta aamulla.

Vierailija
4/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Näin tulee tehtyä kun laiskottaa. 

Vierailija
5/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öisin olen opetellut ottamaan vaan paremman asennon, jossa hätä ei tunnu. Tämä siis, jos herään hätään.

Huussiin menen vasta aamulla.

Mikä sellainen asento on? 

Vierailija
6/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata leikkiä noita pidätysleikkejä, se on pitkän päälle tuhoisaa. Rakko venyy ja ei palaudu ennalleen, vanhemmiten menee sitten siihen että katetrilla on poistettava se jäämävirtsa jaka ei poistu normaalisti. Eli jos se aina jää rakkoon, niin se väkevöityy kerta kerralta ja on tuhoisaa munuaisille. Sukulaisellani on tuo ollut jo yli 25 vuotta. Ei viitsinyt mennä kuselle kesken matkan kun pitkin Suomea ajeli....vaikka olisi voinut missä tahansa levennyksellä käydä

Vierailija
7/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipan kun päästää kerrallaan ei koskaan tule pissahätää ja se ehtii haihtumaan.

Vierailija
8/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata leikkiä noita pidätysleikkejä, se on pitkän päälle tuhoisaa. Rakko venyy ja ei palaudu ennalleen, vanhemmiten menee sitten siihen että katetrilla on poistettava se jäämävirtsa jaka ei poistu normaalisti. Eli jos se aina jää rakkoon, niin se väkevöityy kerta kerralta ja on tuhoisaa munuaisille. Sukulaisellani on tuo ollut jo yli 25 vuotta. Ei viitsinyt mennä kuselle kesken matkan kun pitkin Suomea ajeli....vaikka olisi voinut missä tahansa levennyksellä käydä

Juuri näin. Mulle tuon saman kertoi kirurgian hoitajatar. Itsellä rakossa kasvain, hyvänlaatuinen. Joudun käymään usein ja määrä aika pieni.

Jos juotte kaljaa, niin käykää "ruikkimassa" rakko tyhjäksi, vaikka kuinka kännissä. Se pidätyskyky kun menee kerran, niin sitä tod. vaikea saada takaisin (rakon hermotus).

Vierailija
9/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä välillä saa mennä juoksujalkaa vessaan ku pidätellyt vähä liian kauan

Vierailija
10/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran keskellä yötä kusin vesilasiin, kun en jaksanut lähteä vessaan. Muutaman tunnin päästä heräsin janoon ja join vettä. Siis omaa kustani.

:D

Nyt tiedän miltä kusi maistuu. 

Vierailija
11/11 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusin jos herään pissahätään niin pidättelen ja pyörin sängyssä hätäsenä yleesä siihe asti että on pakko mennä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän