Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muuttaisitko alueelle Juvanmalmi-Niipperi-Vanhakartano (Espoo)?
22.05.2007 |
Miksi? Miksi et?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tohloppikin kuulostaa aika omituiselta
Mitä ihmeellistä on nimissä Juvanmalmi ja Vanhakartano?
Ihan oli maaseutua. Ja kaksi autoa on välttämättömyys.
Eli en muuttaisi. Mutta sinänsä paikka oli rauhallista ja hiljaista.
Alue: Aihe vapaa
ei vaan, siksi kun mulla ei ole ajokorttia ja noista paikoista on surkeat
julkiset liikenneyhteydet