Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kuivaan, hilseilevään ja kutisevaan päänahkaan kaipaisin.

Vierailija
22.05.2007 |

Osaisiko joku suositella hyvää shampoota tms. joka auttaisi tähän.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa neuvoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli kuiva, hilseilevä päänahka, ei kutinaa. Ostin apteekista pari viikkoa sitten Ducrayn extra-doux shampoon ja Decupal dry scalp treatmentin. Viime viikolla kävin kampaajalla eikä hilseestä ollut jälkeäkään. Ennen noita kokeilin 3 eri hilseshampoota (mm. Nizoral), mutta ne vain pahensivat hilseilyä. Tuo Decupalin hoitoaine on juuri kutisevan, ärtyneen ja hilseilevän hiuspohjan hoitoon, maksoi muistaakseni reilut 11euroa, mutta Suosittelen!!!

Vierailija
2/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minulla nuo " markettien" hilseshampoot eivät ole auttaneet, toiset ovat jopa lisänneet hilseilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin tosi kuiva ja hilseilevä iho. Täytyy kokeilla noita em. apteekin tuotteita.

Vierailija
4/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut pesun jälkeen päänahkaan laitettava kuivan päänahan Bio+-geeli.

Vierailija
5/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

System 4 Shampoo

Tosi tehokas shampoo.

ks. Simin nettisivuilta jälleenmyyjät

Vierailija
6/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin siinä sarjassa päähän hierottava hoitoaine auttaa tosi hyvin ja nopeesti! tekee hiuksille muutenkin tosi hyvää. kampaamotuote, taitaa olla siinä 10 euron pintaan. samassa sarjassa shampoot ja muut mut mulle on riittäny toi päänahka-aine ja sil on pysyny ongelmat kurissa. kun saa ensin kuntoon pään, riittää esim. kerran viikkoon käyttö pitämään kunnossa.

Vierailija
7/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama, itselleni tehoava konsti:

- vähennä mahd. mukaan pesuja. Turha kemikaaleilla kämääminen kuivattaa

- muista kammata kunnolla. Monella lyhyttukkaisella kampaaminen on vähäistä, mutta kampaaminen virkistää hiuspohjan verenkiertoa ja poistaa kuivaa ihosolukkoa, joka ei silloin kerry hilseeksi. Erityisen tehokasta on kammata suihkussa, veden pehmentämää päänahkaa. Älä raavi, ainoastaan kampaa.

- pese rasvalla! Juu, ihan tosi! Käytä hajusteetonta ja suht tykkyä perusvoidetta, esim. Decubal (apteekista) on hyvä. Hiero kosteaan tukkaan ja pese shampoon tapaan. Ihotautilääkärit neuvovat tätä psoriaarikoille ja atoopikoille, pesee tukan yllättävän puhtaaksi, muttei kuivata.

- tehokasta on myös öljyhoito: hiero hiuspohjaan vaikka ruokaöljyä, pane suihkumyssy päälle ja anna vaikuttaa tunti tai pari. Kampaa hilse pois päänahasta ja pese pää.

Vierailija
8/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Decubalia mulla tuossa onkin, sitä voin kokeilla jo tänään, kiitos vinkistä!

Pitää varmaan myös ostaa uimalätsä, uimahallin vesi varmaan kuivattaa myös. Tosin en ole pariin viikkoon käynyt uimassa eikä ole kyllä ollut minkäänlaista parantavaa vaikutusta päänahkaan. mutta ei siitä lätsästä haittaakaan ole.

Vierailija
9/9 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decubal Dry scalp treatment

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi