Sanoin vaimolle leikilläni että saa luvan käydä halutessaan vieraissa niin vastasi että miksi hän siihen minun luvan tarvitsee?
Minusta aika fiksu vastaus kun alkaa huolella pohtia eri näkökulmasta.
On iso määrä ihmisiä jotka tietävät koko elämänsä ajan että eivät käy vieraissa, mutta vähintään yhtä iso määrä on ihmisiä jotka tietävät että ei voi koskaan tietää. Todnäköisesti eivät käy, mutta eivät voi itse olla siitä ihan varmoja. Sitten on pienehkö, mutta kuitenkin mainittava määrä jotka tietävät jo nyt että tulevat joskus käymään vieraissa elleivät ole jo käyneet.
Uskoisin että karkeasti em. prosentiti menee 40-40-20.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kysymys: Luuletko, ettei hän ole jo kymmeniä kertoja käynyt vieraissa!?
En usko että on käynyt. En oikein tiedä missä välissä olisi käynyt kun ei ole koskaan käynyt baareissa. Seminaarimatkoilla ainoastaan mahdollista ja niitä on tyyliin yksi vuodessa. Luulisi että sieltä tullessaan olisi jotakin poskien kuumotusta ja whatsappirumbaa jonkin aikaa reissun jälkeen.
Ainoa mahdollisuus olisi että on käynyt työpäivän aikana ja sellaisessa pakkotahtisessa työssä mitä tekee en oikein usko miten se olisi teknisesti suoritettavissa.
Harmi.
Niin eihän siihen puolin tai toisin mitään lupaa tarvitse. Ei kukaan omista toista, vaan jokainen päättää sen itse käykö vieraissa vai ei. Tähän on iso merkitys sillä, miten seksi kotona sujuu ja minkälaiset halut miehellä/naisella on. Itse jaksoin jonkun 6 vuotta kärvistellä, kun ei toisella juurikaan haluja ollut, sitten satunnaisesti vieraita suhteita. Nyt onneksi vakituinen partneri, jonka kanssa nautiskella, kun tavataan silloin tällöin, eikä tarvitse nähdä sitä vaivaa, että löytää halukkaan seksikumppanin.
Ap:lle kysymys: Luuletko, ettei hän ole jo kymmeniä kertoja käynyt vieraissa!?