Onko kukaan koskaan saanut Vintedin asiakaspalvelusta apua?
Hei!
Minulle kävi niin ikävästi, että myin huijarille Vintedissä takin. Kun olin lähettänyt paketin, googletin myyjän nimen ja Facebookissa tuo naisoletettu olikin jo tuttu huijauksistaan. Harmillisesti Vintedissä ei ainakaan tietääkseni saa henkilön nimeä tietoonsa ennen kuin kaupat on tehty. Hänellä on myös runsaasti erilaisiin huijauksiin viittaavia, negatiivisia arvosteluita Vintedissä.
Huijari-ostaja vetoaa nyt siihen, että olisin antanut väärän ympärysmitan tuotteesta ja väittänyt että se on kokoa L. Ilmoituksessani oli selkeästi koko M. Hän on jotenkin onnistunut ottamaan kuvan takista jossa ympärysmitta näyttää erilaiselta kuin se minkä minä mittasin. Hän on nyt raportoinut Vintediin ongelmasta. Laitoin Vintedin apukeskukseen tiedot ja kuvat tuotteestani (joka oli M eikä L) ja tiedon siitä, että ostaja on todennäköisesti huijari. Toistaiseksi Vintediltä on tullut vain automaattivastauksia asiaani.
Mitä luulette, saanko ikinä apua tähän vai joudunko alistumaan niin kuin moni muu ja ostamaan tuotteen takaisin jolloin otan itse takkiin siitä että joku toinen on k-pää ja huijaa ihmisiä?
Toivottavasti joku tajusi tästä tekstistä jotain!
Kommentit (2)
En asioi lainkaan tällaisten alustojen tai tahojen kautta, mutta noin muuten on valitettavasti kerrottava, että en usko, että saat minkäänlaista apua tai se voi viedä niin paljon aikaa ja vaivaa ettet siihen ryhdy. Kokemuksia on toisaalta juurikin ongelmatilanteista, joissa on erilaiset näkemykset niin kukaan ei halua puuttua asiaan saati oikaista sitä. Olen pahoillani puolestasi, ikäviä nämä ovat ja erittäin harmillisia, ei lohduta tiedän, mutta hankala näitä on selvittää.
Tee ihan tavallinen rikosilmoitus poliisille. Hän voisi myös palauttaa sulle sen takin. Mut jos hän on dorka, ei siihen muu auta kun tee rikosilmotus. Tuottaa tulosta tai ei.