Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksittäinen aihe, josta tehdään eniten aloituksia tälle palstalle: Mies jätti ja lähti nuoremman naisen mukaan

Vierailija
21.07.2026 |

Niin se vain menee.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittaisi, menis jo. T vähän vanhempi vaimo.

Vierailija
2/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin aihe on kyllä "miksi en saa naista", "naiset ovat nirsoja", "naiset ovat hypergaamisia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä enemmän ja vähemmän säännöllisesti vuodesta 2014, ja olen täysin eri mieltä.

Vierailija
4/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se keski-ikäinen nainen jättää miehensä eikä enää toista riesakseen ota.

Vierailija
5/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ja yli-ikäiset naiset laitetaan kierrätykseen.

Vierailija
6/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että minun kokemuksen palstalta ovat täysin erilaiset kuin ap:lla. 

Vierailija
7/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän se keski-ikäinen nainen jättää miehensä eikä enää toista riesakseen ota.

Yleisin syy on se että miehen sukuelin käy kylässä muualla vähän nuoremmassa ja vetreämmässä kolossa ;)

Vierailija
8/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppisin tasajalkaa ilosta jos mies lähtisi nuoremman naisen matkaan. Tai vaikka vanhemmankin, kunhan vaan lähtis. 

Vierailija
9/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisin syy on se että miehen sukuelin käy kylässä muualla vähän nuoremmassa ja vetreämmässä kolossa ;)

Yleensä mies vain lopettaa henkisesti suhteen jo vuosia ennen kuin nainen ymmärtää tilanteen ja tajuaa lähteä. Sitten saa kertoa miten hän on antanut mahdollisuuden ja tehnyt yksin eropäätöksen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän