Yksittäinen aihe, josta tehdään eniten aloituksia tälle palstalle: Mies jätti ja lähti nuoremman naisen mukaan
Kommentit (9)
Yleisin aihe on kyllä "miksi en saa naista", "naiset ovat nirsoja", "naiset ovat hypergaamisia".
Olen ollut täällä enemmän ja vähemmän säännöllisesti vuodesta 2014, ja olen täysin eri mieltä.
Yleensähän se keski-ikäinen nainen jättää miehensä eikä enää toista riesakseen ota.
Lihavat ja yli-ikäiset naiset laitetaan kierrätykseen.
Täytyy sanoa, että minun kokemuksen palstalta ovat täysin erilaiset kuin ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se keski-ikäinen nainen jättää miehensä eikä enää toista riesakseen ota.
Yleisin syy on se että miehen sukuelin käy kylässä muualla vähän nuoremmassa ja vetreämmässä kolossa ;)
Hyppisin tasajalkaa ilosta jos mies lähtisi nuoremman naisen matkaan. Tai vaikka vanhemmankin, kunhan vaan lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisin syy on se että miehen sukuelin käy kylässä muualla vähän nuoremmassa ja vetreämmässä kolossa ;)
Yleensä mies vain lopettaa henkisesti suhteen jo vuosia ennen kuin nainen ymmärtää tilanteen ja tajuaa lähteä. Sitten saa kertoa miten hän on antanut mahdollisuuden ja tehnyt yksin eropäätöksen jne.
Ei se mua haittaisi, menis jo. T vähän vanhempi vaimo.