Pride-ihmiset eivät hyväksy mielipiteitäni ja koittavat vaientaa
Olen Facebookissa eräässä suomalaisessa Sateenkaari-ryhmässä. Kuulun siis itse seksuaalivähemmistöön. Ryhmässä on ollut paljon puhetta Pridestä ja miten se on tärkeää. Olen itse kommentoinut että en haluaisi kotikaupunkiini liputusta, en menisi sateenkaarikahvilaan, messuun, kampaajalle jne. koska olen ihan tavallinen ihminen ja voin käydä tavallisessa messussa ja kahvilassa.
Olen myös tuonut ilmi sen, että tämän vuoden pridet saivat paljon negatiivista julkisuutta. Ne pippelipajat ja lääkäreiden solvaus, voi luoja mitä touhua! Olen kirjoittanut että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse vähemmistöön kuuluvat, vaan se tuputus ja asiasta numeron tekeminen.
Minut yritetään vaientaa, sanovat että minä pyydän pysymään kaapissa ja että tämmöinen kommentointi ei ole hyväksyttävää. Eli suoraan sanottuna vain tietynlaiset mielipiteet kelpaavat, minulle pride ei tosiaan ole turvallinen tila!
Kommentit (22)
Sen haluaisin nähdä, kun kaksi kunnon Tom of Finland tyylistä machohomoa pitelisi jotain "v*tun h*nttarit"-kylttiä Pride-kulkueen kulkiessa ohi.
Hienosti uhriuduttu🥹