Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride-ihmiset eivät hyväksy mielipiteitäni ja koittavat vaientaa

Vierailija
21.07.2026 |

Olen Facebookissa eräässä suomalaisessa Sateenkaari-ryhmässä. Kuulun siis itse seksuaalivähemmistöön. Ryhmässä on ollut paljon puhetta Pridestä ja miten se on tärkeää. Olen itse kommentoinut että en haluaisi kotikaupunkiini liputusta, en menisi sateenkaarikahvilaan, messuun, kampaajalle jne. koska olen ihan tavallinen ihminen ja voin käydä tavallisessa messussa ja kahvilassa. 

Olen myös tuonut ilmi sen, että tämän vuoden pridet saivat paljon negatiivista julkisuutta. Ne pippelipajat ja lääkäreiden solvaus, voi luoja mitä touhua! Olen kirjoittanut että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse vähemmistöön kuuluvat, vaan se tuputus ja asiasta numeron tekeminen. 

Minut yritetään vaientaa, sanovat että minä pyydän pysymään kaapissa ja että tämmöinen kommentointi ei ole hyväksyttävää. Eli suoraan sanottuna vain tietynlaiset mielipiteet kelpaavat, minulle pride ei tosiaan ole turvallinen tila! 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin homona 50v mieshenkilönä minua ärsyttää, että itselleni normaali yksityisasia karnevalisoidaan muiden toimesta.

En tyrkytä homouttani kenellekkään, en myöskään halua että että työnantajani toitottaa ja liputtaa asiaa, "hyvää tahtoa vähemmistöjä kohtaan" osoittaakseen!

Pahimpien Pride-vouhkaajien mielestä kai minunkin pitäisi marssia alasti kaupungilla kuminaamari päässä ja verkkopallomaila persiissä?!

Olisinko silloin tarpeeksi "Pride"?

Hienosti uhriuduttu🥹

Vierailija
22/22 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen haluaisin nähdä, kun kaksi kunnon Tom of Finland tyylistä machohomoa pitelisi jotain "v*tun h*nttarit"-kylttiä Pride-kulkueen kulkiessa ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän