Mikään muu ei kerro ihmisen yksinkertaisuudesta enemmän kuin se että kaikki hänen puhe ja kirjoittaminen hehkuu me vs ne asennetta
Kaikki kääntyy tai väkisin käännetään aina samaan malliin. Tälläsiltä ihmisiltä sä et saa edes yhtä lausetta ilman että ne on maininnut jonkun persu tms sanan sielä jossain välissä
Kommentit (9)
Ei tuo kerro yksinkertaisuudesta, vaan mustavalkoisesta ajattelusta, missä ei nähdä kuin se oma puoli.
Mitenköhän nuo ressukat pärjäävät työpaikoilla? Ainakaan omissani ei persu-vihervassari -huutelut ole olleet kovin korkeassa kurssissa. Kukaan ei ole ainakaan naamatusten uskaltanut ilmoittautua typerykseksi. Yksityinen sektori, asiantuntija-ala.
Toista se on olla sä-passiivisaarnaajan hommissa vauva-palstalla osa-aikaisesti. Siinä se nerous mitataan.
Mun mielestä taas yksinkertaisuus on sitä, että aikuinen ihminen närkästyy toiselle aikuiselle jostain hänen sanomisistaan esim. mielipiteistään, persoonasta tai tekemisistä niin, että kostaakseen ta näpäytyääkseen jörjestää maailman hulluimman. , sairaimman, , kuvottavimman. , rikoksia sisältävän gang stalking vainon tuon henkilön ympärille.
Värvää siihen tuhansia ihmisiä ja järjestele ja toteuttaa sitä vuosikymmeniä.
Aiheuttaa haittaa myös uhrin lapsille.
Vain koska uhri tarvitsee opetuksen . Ei ollut koskasn tehnyt mitään konkreettista pahaa kenellekään eikö yhtään rikosta.
Sen sijasn oli lukuisten törkeiden rikosyen kohde, kuten myös tahalleen idioottimaisesti järjestettyjen gang stalking näytelmien, sabotointien, lavastusten ja muidenkin inhottavuuksien kohde.
Yöks!
Tuollaisissa mukana olleet on yhteiskunnan pohjasakkaa!
Enää nykypäivänä ihmiset ei suostu minkäänlaiseen yhteistyöhön vaan kaikki ajattelee että minä minä minä ja minun kupla. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia sekä oikeistoa kuin vasemmistoa. Poliittisesti tämä on vielä ihmeellisempää kun oikeisto puolueet kyllä kykenee olemaan tekemisissä ja toimimaan vasemmisto poliitikkojen kanssa mutta vasemmalla huudetaan että minä en suostu yhteistyöhön oikeiston kanssa ennen kun oikeistolaiset taipuu minun vaatimuksiin samalla tavalla ku naiset huutaa että minä en suostu muestenkassa yhteistyöhön ennen kun miehet alkaa ajattelemaan ja toimimaan niin kuin minä vaadin. Tästä viimeisestä hyvö esimerkki on siinä että lähes joka nainen huutaa että minä vihaan miehiä ja samaan aikaan huutaa että miehet ei saa vihata minua. Olisi kiva joskus tietää miksi poliittisesti sekä sukupuolten välillä vain toinen osa puoli joutuu jatkuvasti tekemään niin kuin toinen haluaa ja toisen ei tarvi tehdä koskaan mitään mitä toinen haluaa?
Henkisesti epävakaat purkavat vihaansa tappelemalla milloin mistäkin ja lietsomalla tappelemista ja vastakkainasettelua. Ei mitään uutta auringon alla, heillä on pikkulapsen tunnemaailma
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti epävakaat purkavat vihaansa tappelemalla milloin mistäkin ja lietsomalla tappelemista ja vastakkainasettelua. Ei mitään uutta auringon alla, heillä on pikkulapsen tunnemaailma
Nyt ymmärrän paremmin naisten käytöstä ja varsinkin vihervasemmiston naisten käytöstä
Tällä palstalla tyyliin kaikki kirjoitus on sitä.