Miehet palstalla usein valittavat huonosta Tinder-menestyksestä
Mutta itselläni on mennyt aika kivasti. Loin tilin pari viikkoa sitten, tilasin premiumin ja aloin swaippailemaan noin kymmenen minuuttia joka päivä. Saalis: 50 matchia, 150 tykkäystä; naisten keski-ikä noin 20 vuotta; yleensä ainakin normaalikasvoisia ja painoisia; puolet matcheista johtanut keskusteluun; kuudet onnistuneet treffit takana. Huomenna seitsemännet, uudet treffit erään nätin 18-vuotiaan tytön kanssa. Ainakin omalla kohdallani Tinder on toiminut. On huonompiakin tapoja viettää kesälomaa. M36
Kommentit (79)
Ap on pöljä trolli. Ajankulukseen tehnyt tyhmän ap:n.
Maksoitko treffikumppaneiden kahvin ja paninin vai kävittekö vain kävelyllä ja istuitte puiston penkillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin mielessä köy, et 36 vuotias on kyllä typerä, jos treffaillee 18-23 vuotiaita kun tulee tunne enempi hyväksikäyttäjästä kuin vastuunsa kantavasta aikuisesta miehestä.
Mutta antakaa kun arvaa, niin näin saniessani saan varmaan kuulla olevani vain kateellinen ja ymmärtämätön. - No ainakin olen varmasti jälkimmäistä.
Ikisinkku mies 40+
Aha. Varmasti ikisinkkuna 40+ miehenä olet täysin puhtaasti ja viattomasti vain huolissasi näistä nuorista aikuisista naisista sen sijaan, että olisit tosiasiallisesti kateellinen menestykselleni, eikö? Alan ymmärtää, miksi olet ikisinkku. Naiset eivät pidä munattomista miehistä, jotka pelkäävät lähestyä aikuista naista, kuten minä teen. Joten kyllä, olet kateellinen ja ymmärtämätön. Hyvä, että itse sen tiedostat. -ap
Mistä minun pitäisi olla kateellinen sinun kohdaltasi?
Jos joku nainen arvostaa ja kunnioitraa sinua siksi, ettö elvistelet sillä, että treffailet 18-23 vuotiaiden nuorten naisten kanssa, niin eiköhän näin tuntevalla naisella ja minulla ole liian iso ero arvomaailmassa, että olisin hänestä kiinnostunut parisuhdemielessä vaikka miten olisi nuirekas, jika menisi ihan alle 24 vuotiaasta..
Ikisinkku mies 40
No mitä se sun persettä kutittaa ketä AP tapailee. Jos ei ole muuta kuin negausta, kannattaa etsiä itselleen relevantteja keskusteluja.
Kiitos. Ihan aiheellinen kommentti sinulta. Kai se sen verran tuli sohaisseeksi arkaan paikkaan, että vaikka en voi väittää samaistuvani näihin Ap:n kertomiin alle 24 vuotiaisiin ((häntä yli 12 vuotta nuormpiin) treffikumppaneihinnsa, niin jotenkin etoo hänen käytöksensä, niin paljon, että koin tarvetta jeesustella.
Ikisinkku mies 40+
Jos sua etoo pillu, niin taidat olla homo? Siksi et ole myöskään halunnut pariutua naisen kanssa.
Jorkut miehet kiihottuvat nuorista tytlistä.ymmärrettävää onhan osa miehostä täysiä kakaroita koko ikänsä. - Osa onneksi kasvaa ja varttuu henkiseksi ja haluaa naiselta muutakin kuin satunnaista seksiseuraa....ja ymmärtää omatkin rajansa, eli vaikka joskus harrastai satunnaisemman kumppanin kanssa seksiä niin ei enää yli 35 vuotiaana aktiivisesti hae ja pyri harrastamaan seksiä ikähaarukassa 18-24 vuotiaiden naisten kanssa.
Mitä muuta pitäisi haluta naiselta, kuin seksiä? Äidilliatä tukea? Siivoojaa ja kokkia? Osaan kyllä pitää huolta itsestäni.
Todellinen naisia arvostava herrasmies Vau!
En ole sellaista väittänyt.
Niin. Sokealle reetallekin lienee käynyt selväksi se, että ei sinua kiinnosta kuin panna naisia, nutta ei sinutactaida muuhun olkakkaan kuin yrittäö jallittaa itseösi yli 10 vuotta nuirempia parikympoisiä naisia, joilke parikymppiäkin on iso raha.
Ei tarvitse mitään maksullisia palveluita käyttää. Aikuinen setämies, joka osaa puhua ja pussata löytää kyllä treffiseuraa muutenkin.
t. Capricorn-73
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin mielessä köy, et 36 vuotias on kyllä typerä, jos treffaillee 18-23 vuotiaita kun tulee tunne enempi hyväksikäyttäjästä kuin vastuunsa kantavasta aikuisesta miehestä.
Mutta antakaa kun arvaa, niin näin saniessani saan varmaan kuulla olevani vain kateellinen ja ymmärtämätön. - No ainakin olen varmasti jälkimmäistä.
Ikisinkku mies 40+
Aha. Varmasti ikisinkkuna 40+ miehenä olet täysin puhtaasti ja viattomasti vain huolissasi näistä nuorista aikuisista naisista sen sijaan, että olisit tosiasiallisesti kateellinen menestykselleni, eikö? Alan ymmärtää, miksi olet ikisinkku. Naiset eivät pidä munattomista miehistä, jotka pelkäävät lähestyä aikuista naista, kuten minä teen. Joten kyllä, olet kateellinen ja ymmärtämätön. Hyvä, että itse sen tiedostat. -ap
Mistä minun pitäisi olla kateellinen sinun kohdaltasi?
Jos joku nainen arvostaa ja kunnioitraa sinua siksi, ettö elvistelet sillä, että treffailet 18-23 vuotiaiden nuorten naisten kanssa, niin eiköhän näin tuntevalla naisella ja minulla ole liian iso ero arvomaailmassa, että olisin hänestä kiinnostunut parisuhdemielessä vaikka miten olisi nuirekas, jika menisi ihan alle 24 vuotiaasta..
Ikisinkku mies 40
No mitä se sun persettä kutittaa ketä AP tapailee. Jos ei ole muuta kuin negausta, kannattaa etsiä itselleen relevantteja keskusteluja.
Kiitos. Ihan aiheellinen kommentti sinulta. Kai se sen verran tuli sohaisseeksi arkaan paikkaan, että vaikka en voi väittää samaistuvani näihin Ap:n kertomiin alle 24 vuotiaisiin ((häntä yli 12 vuotta nuormpiin) treffikumppaneihinnsa, niin jotenkin etoo hänen käytöksensä, niin paljon, että koin tarvetta jeesustella.
Ikisinkku mies 40+
Jos sua etoo pillu, niin taidat olla homo? Siksi et ole myöskään halunnut pariutua naisen kanssa.
Jorkut miehet kiihottuvat nuorista tytlistä.ymmärrettävää onhan osa miehostä täysiä kakaroita koko ikänsä. - Osa onneksi kasvaa ja varttuu henkiseksi ja haluaa naiselta muutakin kuin satunnaista seksiseuraa....ja ymmärtää omatkin rajansa, eli vaikka joskus harrastai satunnaisemman kumppanin kanssa seksiä niin ei enää yli 35 vuotiaana aktiivisesti hae ja pyri harrastamaan seksiä ikähaarukassa 18-24 vuotiaiden naisten kanssa.
Mitä muuta pitäisi haluta naiselta, kuin seksiä? Äidilliatä tukea? Siivoojaa ja kokkia? Osaan kyllä pitää huolta itsestäni.
Todellinen naisia arvostava herrasmies Vau!
En ole sellaista väittänyt.
Niin. Sokealle reetallekin lienee käynyt selväksi se, että ei sinua kiinnosta kuin panna naisia, nutta ei sinutactaida muuhun olkakkaan kuin yrittäö jallittaa itseösi yli 10 vuotta nuirempia parikympoisiä naisia, joilke parikymppiäkin on iso raha.
Yrititkö jotenkin ilmaista että pidät naisia huorina, vai miten tuo raha liittyi tähän asiaan?
Ihan ymmärrettävää että valittavat. Täysin autisti ja Niuanniemestä karannut 200kg pitkäaikaistyötön nainen kelpaa vaikka kuinka monelle miehelle mutta moni mies ei kenelleekkään. Ihan ymmärrettävää että sellainen katkeroittaa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mitään maksullisia palveluita käyttää. Aikuinen setämies, joka osaa puhua ja pussata löytää kyllä treffiseuraa muutenkin.
t. Capricorn-73
Ja kissan viikset sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
0/5. Harvinaisen epäuskottava provo. Täytyisi olla joku lätkäpelaaja tai vastaava, että tuon ikäiset naiset kiinnostuisi noinkin vanhasta miehestä. Ja että tuollainen mies istuisi vauva.fi:llä kirjoittelemassa. 🤭
Tuskin on provo. Pyörin nelikymppisenä deittimarkkinoilla ja kylläpä nuoria naisia kiinnosti seksiseikkailut tämän ikäisen kanssa. Jopa alle 18v olis ollu valmiita, mutta olen pitänyt 25v alarajana. Sinä varmaankin peilaat omaa tilannettasi ja luulet, että kaikilla muillakin on yhtä surkea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Harvinaisen epäuskottava provo. Täytyisi olla joku lätkäpelaaja tai vastaava, että tuon ikäiset naiset kiinnostuisi noinkin vanhasta miehestä. Ja että tuollainen mies istuisi vauva.fi:llä kirjoittelemassa. 🤭
Tuskin on provo. Pyörin nelikymppisenä deittimarkkinoilla ja kylläpä nuoria naisia kiinnosti seksiseikkailut tämän ikäisen kanssa. Jopa alle 18v olis ollu valmiita, mutta olen pitänyt 25v alarajana. Sinä varmaankin peilaat omaa tilannettasi ja luulet, että kaikilla muillakin on yhtä surkea tilanne.
Älä horise, vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä nuorilla naisilla tekee? Nuorten naisten kanssa kaikki on yleensä vaikeampaa, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä. Vanhemmat naiset käyvät heti kiinni limppuun, eivätkä jää filosofoimaan suuremmilla sfääreillä.
vanha nainen ei kiihota
sitäpaitsi vanhalla naisella on kaikenlaisia omakeksimiä traumoja ja tarve parisuhteelle
Vanha nainen on ihan yhtä kiihottava kuin vanha mies.
Me naiset valitsemme Tinderistä vain eunukeita. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmivitosena sai panna koko ajan, mutta paska peli, kun täyttää 41v, koska useimmilla naisilla se max. ikäraja on just 40. Sinä vuonna just kun täytin 40v, niin oli muutaman kuukauden fwb-juttu parikymppisen, tumman opiskelijaneitosen kanssa, ja yhden illan juttu 19-vuotiaan abiturienttitytön kanssa.
No aseta sitten ikä matalammaksi ja kirjoita vaikka jonnekin bioon se oikea ikä. Turha nyt algoritmin armoilla olla, jos fyysisesti kuitenkin varmaan kelpaisit.
Naiset ovat kummallisia. Olen aina valehdellut iän 10-15v alaspäin. Reidet ovat auenneet hyvin, mutta osalla sulkeutuneet pitkänkin seksisuhteen jälkeen, kun olen paljastanut oikean ikäni.
Täällä 37 v nainen, kohta puoli vuotta Tinderissä, 3 matchia; yksi lakkasi vastaamasta joten poistin matchin, yksi hutimatch, poistin ja yksi puhui vain englantia, poistin. Annan noin yhden tykkäyksen kuukaudessa ja selaan satoja ellen tuhansia miehiä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika boomerilta, kun luulet, että lätkäpelaajat erityisesti kiinnostaisivat naisia. En ole mikään julkkis, vaan tavallinen mies. Näytän toki ihan kivalta ja myös ikäistäni nuoremmalta. Eipä sen kummempaa. Ja miksen voisi kirjoitella täällä? Pitäisikö minun olla jatkuvasti jossain viilettämässä? -ap
En ole boomeri vaan sinua nuorempi. Lätkäpelaajat ei mene koskaan muodista, esim. "Kulta-Iida" oli tyrkyllä heille. He ovat kovassa kondiksessa ja varakkaita. Ikisinkku inceli voit feikata netissä vaikka mitä. 😄
Haluat siis sanoa, että naisia kiinnostaa miehessä vain raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku mies 40+
Joillain kumma tarve muutenkin kyseenalaistaa aikuisten naisten oma seksuaalinen päätösvalta. Moni nuorempi nainen on sitäpaitsi treffien jälkeen kiitellyt juuri sitä että vanhempana miehenä osaan ottaa hänetkin huomioon, ja tiedät varmaan juuri mistä puhun.
22-vuotiaana naisena en haluaisi isäni ikäistä miestä enkä tiedä ketään kavereistanikaan, joka haluaisi. Silti nämä isämiehet eivät jätä rauhaan. Lopettakaa!
Kerro isäpuolellesi, että tänä yönä haluat nukkua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku mies 40+
Joillain kumma tarve muutenkin kyseenalaistaa aikuisten naisten oma seksuaalinen päätösvalta. Moni nuorempi nainen on sitäpaitsi treffien jälkeen kiitellyt juuri sitä että vanhempana miehenä osaan ottaa hänetkin huomioon, ja tiedät varmaan juuri mistä puhun.
22-vuotiaana naisena en haluaisi isäni ikäistä miestä enkä tiedä ketään kavereistanikaan, joka haluaisi. Silti nämä isämiehet eivät jätä rauhaan. Lopettakaa!
Muistutuksena, että minä, ap, olen 36-vuotias, enkä isäsi ikäinen. Joten kiva juttu, mutta kommenttisi on tuskin relevantti aloitukselleni. Aika harva nainen tosiaan on kiinnostunut aidosti isänsä ikäisestä miehestä, mutta nuorekas ja hyvännäköinen kolmekymppinen on jo eri asia. -ap
"mutta nuorekas ja hyvännäköinen kolmekymppinen"
Tulihan se sieltä 😅. Oikein hyvännäköinenkin.
Häh? Miten muuten luulet minun saavan naisia niin helposti? :D Ei tämä sen mystisempää ole. -ap
Jotkut kokemattomat tosiaan pitää naisia jotenkin mystisinä ja arvoituksellisina olioina. Naiset on ihan sitä mitä köytöksellään osoittavat. Nainen kuin nainen seuraa luontaisia viettejään, ja antautuu helposti komealle ja sanavalmiille miehelle. Jotenkin ristiriitaista, että kokemattomat miehet esiintyvät naisten asiantuntijoina.
Valitettavasti naisiakin riivaa se, että rumat ja vanhat naiset kuvittelevat tietävänsä miten paljon kauniita ja nuoria naisia kiinnostaa seksin harrastaminen vanhempien herrasmiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmivitosena sai panna koko ajan, mutta paska peli, kun täyttää 41v, koska useimmilla naisilla se max. ikäraja on just 40. Sinä vuonna just kun täytin 40v, niin oli muutaman kuukauden fwb-juttu parikymppisen, tumman opiskelijaneitosen kanssa, ja yhden illan juttu 19-vuotiaan abiturienttitytön kanssa.
No aseta sitten ikä matalammaksi ja kirjoita vaikka jonnekin bioon se oikea ikä. Turha nyt algoritmin armoilla olla, jos fyysisesti kuitenkin varmaan kelpaisit.
Naiset ovat kummallisia. Olen aina valehdellut iän 10-15v alaspäin. Reidet ovat auenneet hyvin, mutta osalla sulkeutuneet pitkänkin seksisuhteen jälkeen, kun olen paljastanut oikean ikäni.
Newsflash: harva ihminen tykkää valehtelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: harva ihminen tykkää valehtelijoista.
Naiset valehtelevat paljon enemmän.
Naiset ja miehet ihan yhtä petollisia Tinderissä. Mutta naiset vielä paljon enemmän.