Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette näistä alaselkätatuoinneista?

Vierailija
20.07.2026 |

Minusta nämä eivät ole yhtään hienoja. Varsinkin tuo ikivanha suttuinen töherrys on järkyttävä.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000012144938.html

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on palava sydän alaselässä. En usein muista edes että se on siellä,kun kaaduin ja satutin selkäni pari vuotta sitten niin hämmennyin hetkeksi kun sh kommentoi että "kiva tatska sulla täällä".

Et tunnista ironiaa?

Vierailija
22/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trampstamp.

Joskus näin kaupassa kun +50v nainen kyykki jotain alahyllyltä ja haalistunut tribaali loisti alaselästä! Repesin nauramaan ihan sponttaanisti :D

Tosiaan, ne alkuperäiset tramp stampien ottajat ovat nyt +50v kurttuisine, roikkuvine nahkoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun oli jossain juttu, jossa nainen oli ottanut trampstampiksi isom audin merkin. Siinä oli ajatuksena, että kun mies vetää takaapäin, niin mies voisi miettiå, että ajaa audia.

Eräällä eukolla oli tissien yäpuolelle tatuoitu isolla Mercedes-Benz.

Vierailija
24/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alaselässä ruusu, ollut jo yli 30 vuotta. Aika on saanut ruusun näyttämään epätarkalta, tatuointien viivat ja värit haalenevat.  Ei tuo minua haittas - näkyypä sekin, että kyse on nuoruuden ajan tatuoinnista, eikä viidenkympin villityksestä.

Paikka on minusta loistava, koska en itse sitä näe. En siis pääse kyllästymään. Tatuointi on tärkeä edelleen, symboloi minulle muuta, kuin vain pelkkää kukkasta.

Vierailija
25/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin nuorena miehenä lievän fetissin alaselkätatuointeihin kun kuljin hetken yhden leidin kaa jolla oli sellanen. Vaaleanpunanen sydän siivillä ja teksti Angel. 

Se leidi oli sit kyl kaikkee muuta ku enkeli ja kun tuli aika monena yönä tuijoteltuu sitä tatskaa takaa päin niin aina tulee kivat muistot kun sellasen näkee. Mä ehdollistuin.

M35

Vierailija
26/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika horoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä