Aloitan tänään sairaaladieetin! Keitto kiehumassa.
Saa nähdä, putoaako paino kesään mennessä. Toivottavasti edes nestettä lähtee muutama kilo, koska olen lyönyt vetoa!
Kommentit (7)
Mä kestin tasan 2,5 päivää, sitten sen sopan hajukin alkoi tehdä niin pahaa, ettei pystynyt enää...
Ihan hyvin laihtuu tälläisellä normaalisyömiselläkin. Ainut mitä tarvitsee tehdä on tarkkaila annos kokoa ja tietty niiden annosten määrää!
Esim. lautasen pienentäminen toimii hyvin! ja siihen kun laittaa ensin puolet salaattia jopa laihtuu.
Tällä menetelmällä 5kg 2 kuukaudessa. Ei tarvii nähdä nälkää eikä tehdä mitään ihmesoppa, sama ruoka käy kuin muillekkin.
On meinaan niin p*skan makuista se soppa, että syötyäsi sitä muutaman päivän repsahdat ja ahdat kaksin käsin vaikka pieniä kiviä.
Järkevämpää olisi tiputtaa kiloja syömällä OIKEIN ja kunnon ruokaa.
Minä pudotin viime keväänä 5kg kahdessa viikossa sillä sopalla, tosin söin mä kyllä nollasoppaa, näkkäriä, kasviksia (tomat. kurkku, paprika, salaatti, retiisi ym. )hedelmiä, marjoja, rasvatonta piimää, porkkanoita, vichyä, rasvatonta raejuustoa ja jonkun verran kalkkunaleikettä lisäksi.
Se vaan ei ole pidempiaikaista. Mä monestikkin teen sitä keittoa jos pitää saada esim. johonkin juhliin pari kiloa tiputettua.
Itse sain silloin 3 päivän aikana 2 kiloa nestettä pois.
sen keiton maku paranee vanhetessaan. eka päivä on kieltämättä aika kauhee, mutta kun siiä selviää niin toisena päivänä jo helpottaa.
Olen monet kerrat kuullut esim. työkavereiden innostuvan tuosta, ja selittävät ihan suu vaahdossa, että on ihan oikea sairaaladietti (jota sairaalassa käytetään ja jopa lääkärit suosittelee yms.).
Toivottavasti pysyt terveenä. Ruokavalio on siinä niin suppea, että elimistö joutuu aika koetukselle. Moni tullut tuosta kipeäksi, kun ei löydy elimistöstä enää vastustuskykyä.
Normaalein oire taitaa olla jatkuva palelu ja ainakin lievää huimausta.