Anoppi muisteluita
Kuinka olet yrittänyt tehdä aloitteita. Ja kuinka olet tulkinnut anopin eleitä/tekoja aloitteeksi
Kommentit (6)
Kerran olimme reissussa, lapsi alkoi yöllä pinna-sängyssä itkemään. Anoppi ehti pölähtää pinna-sänkyyn ”pylly pystyssä” lepyttämään lasta. Noo mulla otti eteen ja vähän kädellä avitin että varmasti kova. Sitten ”vahingossa” painauduin anopin pyllyvakoon ja siitä sivuttain muljautin pois. Toki bokserit jalassa. Siitä sitten kysymään että tulenko jatkamaan lepyttelyä. Ei tarvinnut 🤣
Ekoja tapaamisia muistan, kun silloisen puolison kanssa kutiteltiin toisia. Puoliso oli vähän siinä alakynnessä, niin silloinen tuleva anoppi alkoi kutittaa minua lattialla. Anoppi päällä ja minä alla. Pyörähdin siinä selälleen ja anoppipa ei päästänyt siitä pois ja liikkui edestakaisin. Silloin en ajatellut anopista mitään, mutta nuoren miehen kalu toimii joskus liiankin herkästi. Anopin alku kun huomasi niin piti paineen ja hidasti liikettä. Minä menin hiljaiseksi ja tuntui että veri pakenee päästä. Seisokki oli jäätävä. Sitten anopin alku hiukan nosti pillunsa irti ja minä pyörahdin mahalleen. Ajattelin että nyt olen turvassa
Anoppi näytti saunassa pillua kun raotti uikkareita ja kusi lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi näytti saunassa pillua kun raotti uikkareita ja kusi lattialle.
Aika härskiä
Silloinen anoppini oli aamulla parvekkeella vauvani sylissään. Seisoi siinä t-paita ja pelkät pikkarit päällään. Ei muutakuin keppi pystyyn ja muka takaa lässyttämään vauvalle. Painoin kovan kaluni kiinni ja vaan lässyttelin. Anoppi oli täysin liikkumatta ja hiljaa. Käänsin päätäni ja näin appiukon tulevan. Otin hiukan irti ja onnekseni appiukko meni vessaan ja pääsin pois tilanteesta.
Ok