Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oikeesti löydätte Huutiksesta jotain huutamisen arvoista?

Vierailija
22.05.2007 |

Lähinnä lastenvaatetta. Käytetyistä huudetaan ihan jumalattomia summia, ja kuntokaan ei välttämättä ole mitä luvataan. kun se kuva ei aina kerro kaikkea..

Pointtini on siis se, että olenko liian nirso, kun en koskaan löydä sieltä mitään kivaa, vai eikö vaan osu kohdalle?? Pari kertaa olen huutanut uusia vaatteita, mutta ei siis käytettyjä kivoja löydy meille.. =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huutiksessa jonkun aikaa asioi, tulee tietynlainen silmä kohteille. Jo kuvauksesta näkee, onko tuote sellainen, että se kannattaa huutaa.

Myyn myös kaikki lastenvaatteet siellä. Usein on erittäin hyväkuntoista ja niistä pyydän hyvän hinnan. Kaikki ovat menneet. Huonoja en myy ollenkaan siellä.

Vierailija
2/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle taasen en löydä mitään, kun kaikki on niin rumaa, örkki yms. kuosia, hyi!

Poikani lempiväri on punainen ja sitä on hyvin vähän huutiksessa.

Tyttöjen puolelta olen huutanut muutaman marimekon paidan pojalle, kun kaikki punainen on siellä myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi huudan sieltä erästä lasisarjaa, jota on valmistettu 60-luvulla ja jota mummini minulle antoi kaapeistaan...nyt se mukavasti kasvaa silloin tällöin parilla kupposellla ja tassilla:)