Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako taistella hullun pomon saamiksi aisoihin?

Vierailija
22.05.2007 |

Olen elämäni ensimmäisessä vakityöpaikassa. Duuni voisi olla ihan mielenkiintoista, mutta esimiehen käytös lähentelee mielenvikaisuutta. Todellisuudentaju on pomolla täysin hukassa, talon ulkopuolelta tilaillaan järjettömän kalliita, tarpeettomia projekteja, joiden rahoittamiseksi omaa väkeä laitetaan pellolle. Vaatimukset muuttuvat päivittäin, mitään pitkäjänteistä ei voi tehdä, henkilökunnan aika kuluu lähinnä pomon töppäysten ja järjettömien ideoiden haittavaikutusten minimoinnissa. Pomon lähipiirissä (sihteerit, tiedottaja ym.) on jatkuvasti sairaslomia tai ihmiset irtisanoutuvat muutaman kuukauden jälkeen. Pomon asema on valtion virkamiehenä erittäin suojattu, joten jotain todella katastrofaalista pitäisi sattua ennen kuin hänet voitaisiin erottaa. Minua kuitenkin ärsyttää muun henkilökunnan alistuneisuus - mielestäni pitäisi yhdistää voimat, ryhtyä avoimeen vastarintaan (esim. kannella asiasta todella korkealle taholle). Olenko hullu, jos ryhdyn tällaiseen taisteluun työelämässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla olin ja pomo oli aivan sekopää. Vuoden jaksoin ja sitten riitti. Vaihdoin kunnallishallintoon pieneen maalaiskuntaan ja kylläpä onkin leppoisaa täällä.

Vierailija
2/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkut tulee sinulle vielä. Suomi on hulluja pomoja täynnä.

paitsi jos " kiusaisi" niin sit yhteys työsuojelupiiriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä sinnitellä jokunen aika tuossa työssä ja vaihda sitten muualle.

Vierailija
4/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetään ja tuhlataan ja törttöillään. Minä en usko, että sille mitään voi.