Valmiit perunasalaatit maistuu kauheesti etikalta, mm. Atria perunasalaatti. Muut huomanneet saman?
Kommentit (14)
En osta enää mitään Atrian tuotetta.
Laitettiin sinne reklamaatio takuumureista pippuripihveistä. Valmistettiin ohjeen mukaan eikä ikinä ole niin sitkeätä ja jänteistä pihviä tullut vastaan!
Syömättä jäi. Laitettiin kuva pakkauksesta mutta olisi pitänyt olla kuva myös lihasta ja kuitista.
Lihat oli jo kompostissa ja kuitti roskiksessa joten eivät voineet mitenkään hyvittää.
Samoin ne valmiit salaatit lilluvat majoneesissa.
Pidän enemmän itsetehdystä, jossa majoneesi kevyesti peittää ainesosia.
Minusta eivät maistu tarpeeksi etikalta, vaan pelkästään majoneesilta. Itse teen mieluummin vinegretillä tai kermaviili/jogurtti/ranskankermapohjalla, majoneesi on jotenkin tunkkaista.
Joo, yleisesti sama ominaisuus. Kun kerran tekee itse perunasalaatin, niin huomaa mikä valovuoden mittainen ero maussa.
ATRIAa en osta sen porsaiden kastraatiojupakan jälkeen, ennen kuin tämä ATRIAn toimitusjohtaja julkaisee selvityksen vehkeilystään, sari essayahin lobbaamisesta, suhteestaan eläinten kaltoinkohteluun, ja ylipäätään harrastamastaan r yssäläisestä suhmuroinnista.
Atrian perunasalaatti ei ole syötävää. Ainoa mitä joskus harvoin voi ostaa on Saarioisen Maalaisperunasalaati. Parhaimman saa itse tekemällä.
Lidlin perunasalaatti on syötävää juurikin sen takia, ettei ole niin etikkainen. Saarioisten perunasalaatti on lisäksi vielä omituisen kovaa. Liian napakoita pieniä perunakuutiota etikkaisessa majoneesissa. Onneksi perunasalaatti on helppo tehdä itse ja tulee sata kertaa parempaa.
Lidl isoissa rasioissa myytävä perunasalaatti on paljon parempaa. Kuin itsetehtyä.
Lidl perunasalaatti 1 kg on hyvää. Muut todella kitkeriä. Mistä sellainen maku edes perunasalaattiin tulee.
Ehkä ne haluavat tasapainottaa salaatin maun makkaran päälle laitettavan keltaisen sokeroidun etikkaliemen kanssa?
Minä syön ja tykkään Pirkan peruna ym muistakin salaateista. Poika toi kerran Lidl perunasalaattia joka oli myös hyvää.
Olen huomannut. Olen samaa mieltä.
Ennen oli paremmin..
Totta! Ainoan kunnollisen saa itse tekemällä.