Minut pahoinpideltiin
yhden pienen pojan johtaman joukon toimesta
Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en kääntynyt kuuntelemaan. Muut teinit juttelivat toisilleen. En ole tavannut häntä ennen. Muiden kiusaajien töniminen oli tekosyy, jolla hän puolusti kiusaamista ja käänsi keskustelun minuun. Kun heitin tyhjän kaljatölkin takaisin hänen päälleen, hän nosti nyrkit pystyyn. Hänen suunsa tärisi ja hän näytti menettäneensä kasvonsa ja romahtavan. Kylläpäs oli poika kontrollissa. Soitettuani poliisit, minua hakannut isompi poika pakeni autolla ja uhkaili minua ikkunasta sylkäisemällä ja vinkkaamalla silmäänsä. Poliisi esti meitä kuulemasta toisiamme ja selvittämästä asiaa. Heistä tuli kontrolloijia yhteisön estämällä. Ambulanssi ei katsonut vain ruhjeeni esitutkintaan vaan otti kysymättä prick-testin, ja vääristeli teemu riiteli nuorisojoukon kanssa
Kommentit (3)
Miksi pysyit tilanteessa 25 minuuttia? Olisit joko poistunut paikalta tai antanut rähisijäteinille opetuksen.
Kyllä kantsii välttää ökömööliä. Raittiina niin hyvä.