Miksi naisena yrität viedä 45+ miehen suoraan huonosta suhteesta etkä malta odottaa että ero on selvä?
Kommentit (30)
Lapset kannattaa tehdä nelikymppisenä ja erotessa yksinhuoltajuus miehelle. Nainen voi käydä yksityiseltä hakemassa esim. masennus- tai epävakaa persoonallisuushäiriö-diagnoosin, niin homma on selvä.
Sen jälkeen huoli-ilmoitusta lasten kotioloista ja uuden naisen toimista. Lapsille tietysti omat puhelimet kaikille ja päivittäistä videopuhelua joka lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Toimii toisinkin päin. Itse painin mahdollisen avioeron kanssa. Toimistolla osa tietää ja yhtäkkiä mieskolleegoilta on alkanut tulla viestejä ja drinkkikutsuja. Eivät ehkä odota mitään kantavaa parisuhdetta, toisin kuin naiset, mutta ihmetyttää silti miksi kukaan haluaisi tehdä yhtään mitään naimisissa olevan ihmisen kanssa.
Irtopildeä kaipaavat ja se kelpaa aina
Joku vois hakea minun 47v aviomiehen. Hän kävi jo kokeilemassa Tinderissä mutta kukaan ei huolinut.
Minun ex miehelläni riitti vientiä kun oltiin naimisissa. Eron jälkeen ei enää niinkään koska se vapaus ei ollutkaan kivaa. Olisi halunnut palata entiseen.
Harmi hänelle että minä olin todella tyytyväinen eroon.
Ahneus, kilpailuvietti, itsekkyys.
Minulla pisti silmään tuo "huonosta suhteesta". Jos suhde on aloittajasta itsestäänkin huono ja eroa haluaa niin onko sillä väliä mitä mies nyt tekee ja onko hän jotenkin "vietävissä", eiköhän ole niin ettei mitenkään tarvitse viedä vaan suhde on jo päättynyt vaikkei virallisesti. Minä suorastaan toivoin että joku miehen ottaisi ja veisi mennessään huonon suhteen loppuaikoina että pääsisin varmasti eroon koko tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ole miestäsi mihinkään viemässä. Miehesi ihan itse valitsee ketä tapailee erotessa. Syytä miestä äläkä sitä naista.
Todellakin syytän MYÖS sitä naista. Pari vuotta oli jo tyrkyttänyt sitä pilluaan mun silmien edessä mun miehelle ennen kuin se lopulta antoi periksi. Ihan turha siinä kohtaa itkeä että muka luuli meidän jo eronneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ole miestäsi mihinkään viemässä. Miehesi ihan itse valitsee ketä tapailee erotessa. Syytä miestä äläkä sitä naista.
Todellakin syytän MYÖS sitä naista. Pari vuotta oli jo tyrkyttänyt sitä pilluaan mun silmien edessä mun miehelle ennen kuin se lopulta antoi periksi. Ihan turha siinä kohtaa itkeä että muka luuli meidän jo eronneen.
Miten se sitä tarjosi?
Sanotaanko, että ex mieheni oli aloitteellinen ja työkaveri oli heti mukana.
Oli aika ruma loppu meidän parisuhteelle..
Oli mökki ja 5 vuotta vanha omakotitalo.
Mies nyt oli muutenkin aika luonteeltaan.