Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla paksut vai ohuet reidet

Vierailija
17.07.2026 |

Minulla on paksut. Ja tämähän on terveyden kannalta oleellista.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuossa jokin raja on. Suomen sata paksureitisintä tuskin on terveystilastojen kärjessä.

Ylipaino tietysti on puolestaan epäterveellistä

Vierailija
22/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mittaavatko ihmiset reisiään? Enpä viihtis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiden yläosa 68cm. Paksu on. BMI 24

Vierailija
24/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lihaksikkaat reidet vähentävät kuoleman riskiä?  Yhdistetäänkö se kenties hyvään terveyteen ja liikunnallisuuteen?

Ne ovat kehon suurimmat lihakset, joten ovat erittäin tärkeät terveyden kannalta. Paksut reidet vähentävät leikkaustenkin riskiä ja itseasiassa vähentää kaikkia kuolemanriskejä.

No ihmekös en paksureitisenä yli viisikymppisenä ole koskaan ollut leikkauksessa, toisin kuin terveystietoiset sukulaiset.

On siis turvallisempi laikata paksureitistä kuin ohut. Selviämisen mahdollisuudet ovat korkeammat. Mutta kai se sitten on epätodennäiköisempää edes joutua leikkaukseen.

Vierailija
25/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paksut. Ei tuu sokeritautia.

Vierailija
26/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lihaksikkaat reidet vähentävät kuoleman riskiä?  Yhdistetäänkö se kenties hyvään terveyteen ja liikunnallisuuteen?

Ne ovat kehon suurimmat lihakset, joten ovat erittäin tärkeät terveyden kannalta. Paksut reidet vähentävät leikkaustenkin riskiä ja itseasiassa vähentää kaikkia kuolemanriskejä.

No ihmekös en paksureitisenä yli viisikymppisenä ole koskaan ollut leikkauksessa, toisin kuin terveystietoiset sukulaiset.

On siis turvallisempi laikata paksureitistä kuin ohut. Selviämisen mahdollisuudet ovat korkeammat. Mutta kai se sitten on epätodennäiköisempää edes joutua leikkaukseen.

Mitä enemmän lihasmassaa, sitä paremmin palautuu ja paranee. Alhainen lihasmassa on terveysriski.

Vierailija
27/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan paksuiset.

N57/67/165/38/54/oikea 57, vasen 56(seisaallaan mitattu)/oikea 31, vasen 29 (rentona hiukan koulussa mitattu)/75D

Vierailija
28/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut. Ihan sairaan paksut. Silloinkin kun olin hoikka, reidet olivat paksut. Jos haluan reiteni hoikiksi, kaulani olisi varmaan kynän paksuinen ja posket niin lommolla että suussa olisi reikä kummankin kohdalla.

Vierailija
29/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, mittaavatko ihmiset reisiään? Enpä viihtis.

Ihan huvikseen. Ymmärrän kyllä, että kaikkien huumori ei tähän taivu.

Vierailija
30/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksun reidet. Oli jo ala-asteikäisenä, kun olin reippaasti alipainoinen. Rankka pyöräily toi paksut reidet ja pohkeet. 

Vierailija
31/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ohuet ja teen 120 km vaelluksia Lapissa yli 20 kg rinkka selässä. Haluan nähdä sen paksureitisen joka kipuaa perässä jyrkkää vaaran rinteä ylös samaa tahtia. Muutoinkin hoikka. 183 cm/ 75 kg. Ei juuri hartioita, ei hauksien koko päätä huimaa, mutta jokainen herneen kokoinen lihas on täyttä timanttia, kuten happiottokykykin.

Vierailija
32/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksun reidet. Oli jo ala-asteikäisenä, kun olin reippaasti alipainoinen. Rankka pyöräily toi paksut reidet ja pohkeet. 

Hienoa.

Vierailija
33/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että incelillä on aika ohuet.

Vierailija
34/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ohuet ja teen 120 km vaelluksia Lapissa yli 20 kg rinkka selässä. Haluan nähdä sen paksureitisen joka kipuaa perässä jyrkkää vaaran rinteä ylös samaa tahtia. Muutoinkin hoikka. 183 cm/ 75 kg. Ei juuri hartioita, ei hauksien koko päätä huimaa, mutta jokainen herneen kokoinen lihas on täyttä timanttia, kuten happiottokykykin.

Mikä on ympärysmitta?

Vierailija
35/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ja heiluvat. 58 cm vaikka olen melkein alipainossa.

Vierailija
36/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, entä mikä on sinun persmitta?

Vierailija
37/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

49cm. Pyöräily paksuntaa äkkiä reisiä ja pohkeita, siitä ärsyttävä harrastus.

Vierailija
38/38 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49cm. Pyöräily paksuntaa äkkiä reisiä ja pohkeita, siitä ärsyttävä harrastus.

Ilmeisesti sinä et ole pyöräillyt metriäkään?