Onko sinulla paksut vai ohuet reidet
Minulla on paksut. Ja tämähän on terveyden kannalta oleellista.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lihaksikkaat reidet vähentävät kuoleman riskiä? Yhdistetäänkö se kenties hyvään terveyteen ja liikunnallisuuteen?
Ne ovat kehon suurimmat lihakset, joten ovat erittäin tärkeät terveyden kannalta. Paksut reidet vähentävät leikkaustenkin riskiä ja itseasiassa vähentää kaikkia kuolemanriskejä.
No ihmekös en paksureitisenä yli viisikymppisenä ole koskaan ollut leikkauksessa, toisin kuin terveystietoiset sukulaiset.
On siis turvallisempi laikata paksureitistä kuin ohut. Selviämisen mahdollisuudet ovat korkeammat. Mutta kai se sitten on epätodennäiköisempää edes joutua leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lihaksikkaat reidet vähentävät kuoleman riskiä? Yhdistetäänkö se kenties hyvään terveyteen ja liikunnallisuuteen?
Ne ovat kehon suurimmat lihakset, joten ovat erittäin tärkeät terveyden kannalta. Paksut reidet vähentävät leikkaustenkin riskiä ja itseasiassa vähentää kaikkia kuolemanriskejä.
No ihmekös en paksureitisenä yli viisikymppisenä ole koskaan ollut leikkauksessa, toisin kuin terveystietoiset sukulaiset.
On siis turvallisempi laikata paksureitistä kuin ohut. Selviämisen mahdollisuudet ovat korkeammat. Mutta kai se sitten on epätodennäiköisempää edes joutua leikkaukseen.
Mitä enemmän lihasmassaa, sitä paremmin palautuu ja paranee. Alhainen lihasmassa on terveysriski.
Sopivan paksuiset.
N57/67/165/38/54/oikea 57, vasen 56(seisaallaan mitattu)/oikea 31, vasen 29 (rentona hiukan koulussa mitattu)/75D
Paksut. Ihan sairaan paksut. Silloinkin kun olin hoikka, reidet olivat paksut. Jos haluan reiteni hoikiksi, kaulani olisi varmaan kynän paksuinen ja posket niin lommolla että suussa olisi reikä kummankin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Täh, mittaavatko ihmiset reisiään? Enpä viihtis.
Ihan huvikseen. Ymmärrän kyllä, että kaikkien huumori ei tähän taivu.
Mulla on paksun reidet. Oli jo ala-asteikäisenä, kun olin reippaasti alipainoinen. Rankka pyöräily toi paksut reidet ja pohkeet.
Erittäin ohuet ja teen 120 km vaelluksia Lapissa yli 20 kg rinkka selässä. Haluan nähdä sen paksureitisen joka kipuaa perässä jyrkkää vaaran rinteä ylös samaa tahtia. Muutoinkin hoikka. 183 cm/ 75 kg. Ei juuri hartioita, ei hauksien koko päätä huimaa, mutta jokainen herneen kokoinen lihas on täyttä timanttia, kuten happiottokykykin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksun reidet. Oli jo ala-asteikäisenä, kun olin reippaasti alipainoinen. Rankka pyöräily toi paksut reidet ja pohkeet.
Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ohuet ja teen 120 km vaelluksia Lapissa yli 20 kg rinkka selässä. Haluan nähdä sen paksureitisen joka kipuaa perässä jyrkkää vaaran rinteä ylös samaa tahtia. Muutoinkin hoikka. 183 cm/ 75 kg. Ei juuri hartioita, ei hauksien koko päätä huimaa, mutta jokainen herneen kokoinen lihas on täyttä timanttia, kuten happiottokykykin.
Mikä on ympärysmitta?
49cm. Pyöräily paksuntaa äkkiä reisiä ja pohkeita, siitä ärsyttävä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
49cm. Pyöräily paksuntaa äkkiä reisiä ja pohkeita, siitä ärsyttävä harrastus.
Ilmeisesti sinä et ole pyöräillyt metriäkään?
Ylipaino tietysti on puolestaan epäterveellistä