125€ ja 3.8 tulee rahaa
Asun yksin, ei lemmikkejä. Maksan vuokraa ja asuntolainaa koska ex ei ole vielä suostunut laittamaan asuntoa myyntiin. Lisäksi ruoka ihan tajuttoman kallista.
Kommentit (13)
Sinähän voit laittaa asunnon myyntiin tai vaatia eksää maksamaan sinut ulos asunnosta.
arvelen ettei tosiaankaan kiinnosta ketään...käytä harkiten
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit laittaa asunnon myyntiin tai vaatia eksää maksamaan sinut ulos asunnosta.
Asuntoa ei voi yksin laittaa myyntiin jos toinen viivyttää sitä. Asia etenee oikeusaputoimiston kautta nyt mutta lomat ym pitkittää. Mielelläni myisin asunnon.
Ap
Jos ei autoa etkä polta tupakkaa niin mikä ongelma?
ei sinua kukaan pakota sitä omistamaan. voit vaatia yhteismistajuuden purkamista. tarvittaessa voi ottaa pesänjakajan.
Saisitko työnantajalta lisätöitä tai pikkuhommaa facebookin kautta?
tarkoittaako tämä sitä, että käytännössä olet asunut toisen siivellä, jos kerran lainan jälkeen sinulla jää rahaa vain 125e käyttöön 2vkoksi?
125 € on ihan reilusti, jos ei mitään erityisi menoja/laskuja enää ole. Ruokaan tuo ainakin riittää ihan mainiosti.
No mulla on 34 euroa 3. 8. asti. Pakko senkin riittää.
Ruoka ei vaan ole tajuttoman kallista vieläkään kun katsoo mitä ostaa. Lihat saa punalappuina, leivät voi paistaa itse, perunat euron kilo....
Minulla on 0e 28.7 asti.
Mutta ruokaa on ainakin kuukaudeksi. Saattaa riittää pidempäänkin jos olisi pakko.
Voi kuinka ikävää