Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kullanostajat soittelevat jo kotiin

Vierailija
17.07.2026 |

Erikoista.

Vähän oli epämääräistä toimintaa, kun soittaja ei osannut kertoa lähdettä, mistä oli tietoni saanut.

Ei mennyt lakipykälien mukaan  puhelu.

Pelottavia tuollaiset soitot. Mistä ne tietävät, että olen vanha nainen, jolla paljon kultakoruja?

Pitääkö harkita turvalukkoa? Jos heillä on puhelinnumero niin varmasti myös osoite. Ovelle tulevat seuraavaksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös soitti. Jankkasi ja jankkasi että kyllä jokaisella on jotain myytävää(vaikka edes hopeinen korviksen tausta). Sanoin että meillä on vain hopeisia kämäsiä kummilusikoita ja nekin on käytössä. Ei mennyt perille vaan piti lopulta lyödä luurin korvaan kun ei ymmärtänyt sanaa ei.   

Eivät varmana maksa kunnon hintaa. Epämääräinen myös se "lähetä meille kultaa ja hopeaa. Ei ole silti pakko myydä jos ei hinta miellytä". 

Siihen se bisnes perustuu. Ne tarjoutuu ostamaan 20 % alle markkinahinnan ja heti sen jälkeen ne myy kullan eteenpäin oikeaan markkinahintaan.

Vierailija
22/23 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinnostajat koittelevat jo sotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin myyjälle että jos joku haluaisi murtautua mun kotiin etsimään jotain varastettavaa, esim.kultaa niin voisimme yhdessä etsiä. Luulenpa että sekä murtomiehelle että mulle tulis pettynyt olo. Ei mitään pöllittävää eikä myytävää. Telkkarikin on menossa rikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän