Mitä sanot miehelle, joka on törsännyt kivitalon hinnan viinaan ja naisiin?
Kommentit (37)
Rahat on hyvin käytetty, Itse olisin käyttänyt osan vielä uhkapeleihin
Minulla on naisia ollut mutta en ole kovin paljon rahaa niihin tuhlannut. Kyllä nuorena tarjosin aina muutaman drinkin että pääsin sänkyyn. En ole mitään kallita ostanut. Nykyinen mun avovaimo on niin helppo ettei sitä tarvii hemmotella.
Järkevä peliliike. Jos olisitkin tehnyt sen kivitalon ja vahingossa myynyt, olisit nyt käräjä tai hovioikeudessa kun siitä olisi löytynyt lukuisia rakennusvirheitä, ja myyjä haluaa neljännesmiljoonan arvonalennuksen. Mm. Kattopelti oli sateen jäljiltä selvästi kostea. Ainakin ulkopinnaltaan, toteaa järkyttynyt ostaja.
Hyvä valinta ! :D Tiedän, että toisesta talosta on vain vaivaa.
Mikä on kivitalon hinta? Aloitetaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kova kaveri
Maannut kännissä selällään maksullisen naisen antaessa suikkaria?
Tosi kova joo.
Jos mahallaan niin olisi joutunut sängyn pohjaan reiän tekemään.
Riippuu täysin mitä asiaa minulla hänelle on?
Jotkut on tuhlanneet omakotitalon hinnan, matkusteluun jotkut autoihin ja veneisiin. Mitään ei saa hautaan mukaan, paitsi rasvamaksen ja kupan runteleman kalun.
Sanoisin että "Morjens Repa!"
Istuu tod. näk. nytkin vakipubinsa terdellä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset oli alan maksullisia ammattilaisia, eikä peruspirkkoja. Silloin on raha mennyt hyvään.
Ite kyllä ottaisin sen peruspirkon ennemmin.
Olen kateellinen. Ei oo kivitaloo mutta hirsilinna on. Ei ole 10v ollut varaa bailata.
Muistot saa mukaan, kivitaloa ei.
En mitään. Eihän se mun asia ole eikä mulle kuulu pätkääkään. Ei ole tapana tumppaa nokkaa sinne minne se ei kuulu.
Enemmän niistä on ollut iloa kuin kivitalosta
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Ei oo kivitaloo mutta hirsilinna on. Ei ole 10v ollut varaa bailata.
Toki kakaratkin vienyt osansa rahasta mutta niitä en kadu en vaihtais viinaan tai naisiin mutta talo vaihtuis silmiä räpäyttämättä
Minä ole käyttänyt henkilöauton hinnan maksullisiin naisiin. No elämä on