Poliisiksi ei yksinkertaisesti pääse ellei omaa riittävästi psykopaattisia piirteitä
Poliisiammattikorkeakoulussa tehdään useita persoonallisuustestejä, joilla yksilön psykopatiaa mitataan.
Poliisin tulee nauttia väkivallasta, poliisin tulee nauttia rais kaamisesta, vallasta ja alistamisesta, poliisilla tulee olla pedo fiilisia taipumuksia ja alttius päihteiden käyttöön. Näistä aineksista "hyvä" poliisi on koostunut.
Edellä mainitut taipumukset luovat ryhmähengen ja salaisuuden ulkopuolisten ja ryhmään kuuluvien välille. Näin poliisi näkee tavallisen kansalaisen, miehen, naisen, vanhuksen tai lapsen esteenä toteuttaa halujaan. Tämä este luo vihan tunteen ja koska vihan kohde estää poliisia toteuttamasta halujaan, eli haluja rais kata, käyttää lapsia hyväksi, alistaa ja päihtyä. Käyttää poliisi kaikkia keinoja kostaakseen kohteelle, eli kansalaiselle.
Poliisia korkeammalla olevat tahot voivat kontrolloida näillä haluilla poliisia. Sen takia poliisi valitaan näitten periaatteiden mukaan.
Kommentit (8)
Äläpäs yleistä. Suurin osa poliiseista on empaattisia ja mukavia ja tekee työtään, koska haluaa auttaa ihmisiä ja ylläpitää turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs yleistä. Suurin osa poliiseista on empaattisia ja mukavia ja tekee työtään, koska haluaa auttaa ihmisiä ja ylläpitää turvallisuutta.
Niin tuo on se narratiivi, jota sinulle syötetään. Että bääbää vaan sulle, vi tun lammas.
Poliisin pitää olla sama kuin armeijan miestenkin, sokeita käskyjen seuraajia. Moraali ja omatunto pois vaikka laki olisi kuinka väärä ja itse tietää väärin tekevänsa on käärittävä hiat ja hommiin. Poliisi ja sotilas eivät ikinä voi olla moraalisia ihmisiä jos olisivat, ensin lain olisi oltava oikein joka kohdasta sillä moraalinen ihminen ei toimeenpane väärää lakia. Laittomuuden harjoittamiseksi sellaista kutsutaan.
Minulla ei ole mitään käsitystä poliiseista, koska olen kunnon kansalainen enkä joudu kuin passia hakiessani poliisien kanssa tekemisiin. No leikkipuistossa olen tavannut, kun kävivät kertomassa toiminnastaan lapsille ja vanhemmille. Kivoja olivat.
Poliisin asiakkaat ovat psykopaatteja. Suurin osa vielä sarjarikollisia.
No nyt on psykoottista tekstiä. Oletko ajatellut hoitoon hakeutumista?
Veikö kytät taas sun budit, v*tun vassarinpaskaloinen 🤣