Onko nykyään yleistäkin että puoli vuotta leskenä olleet kertovat olevansa sinkkuja?
Yleensä leski oli leski ainakin sen ensimmäisen vuoden, eivätkä huudelleet sinkkuudesta.
Kommentit (27)
Ei varmaan ala uusille tuttavuuksille ja puolitutuille puolison kuolemaa selvittämään. Itse en ainakaan alkaisi.
Toisten leskeydet tai sinkkuudet eivät lähtökohtaisesti kuulu muille ihmisille
En oo ikinä ajatellut asiaa ja toivottavasti ei tarvii ikinä ajatellakaan. Kuulostaa yhtä hassulta ku et joku 15-vuotias sanoo että on sinkku.
Voiko puoli vuotta selibastissa eläneet sanoa olevansa neitsyitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ala uusille tuttavuuksille ja puolitutuille puolison kuolemaa selvittämään. Itse en ainakaan alkaisi.
Riittää, kun sanon, että olen leski. Ei kaipaa selityksiä.
Ovatko nämä, jitenkin toistensa poissulkevat asuat? - Okei, jos sanoo olevansa sinkku, niin ehkä korostetummin on vapaamp etsimään uutta kumppania ilman menneisyyden painolastia.
Leskestä kun tulee vähän mieleen, että on vielä korostuneemmin kiinni siinä, että oli n.n. aikaa sitten vielä parisuhteessa. Mutta mitä sitten? Kukin tietysti omalla tavallaan mutta kyllä leskelläkin oikeus löysi rinnalleen uusi rakas -Se kuinka oian on toinen juttu.
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Sinkku se on leskikin.
Sinkku on kylläkin kärttyinen vanhapiika. Ei leski eikä eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko puoli vuotta selibastissa eläneet sanoa olevansa neitsyitä?
Onko täysi selibaatti jos käyttää vaan vasenta kättä?
Lesken vuosi kestää vuoden. En lähtisi ihmisen kanssa suhteeseen ennen sitä.
On se helpotus kun toivottomasti sairas puoliso kuolee. Julmaa mutta elämä ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Temostako ap tässä miettii?
Tehnyt aiheesta aloituksen jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku se on leskikin.
Sinkku on kylläkin kärttyinen vanhapiika. Ei leski eikä eronnut.
Sinkku, henkilö, joka ei elä avio- tai avoliitossa tai muussa kiinteässä parisuhteessa.
Olen mielestäni leski edelleen. Puolisoni kuoli 16 vuotta sitten. Olen ollut aviossa 15 vuotta. Mutta suhteessa ensimmäiseen puolisooni Olen leski.
Vierailija kirjoitti:
Se on sun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, kun sanon, että olen leski. Ei kaipaa selityksiä.
Kyllä se korostaa sitä puolison kuolemaa ja huutaa osanottoja ja selityksiä.
Ihmettelin vähän appiukon viimeistä vaimoa kun häissään selitti miten jommasta kummasta tulee kolminkertainen leski. No, eukko ehti nauttia tittelistään pari viikkoa ja potkaisi itsekin tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Joskus tuntuu, että asiat kasautuu.
Vaikka on mahdotonta sania, että milloin oikein tai oikeus löytää ja kohdata tai edes yrittää löytää ja kohdata se itselle uusi rakas ja eritinen niin on mielestäni fiksua yrittää pitää "vähän" taukoa ennen kuin aloittaa tai yrittää aloittaa uuden suhteen ja antaa pölyn vähän laskeutua ensin.
Niin näkee ja tuntee ehkä itsekin paremmin, mitä haluaa ja toivoo, ellei mahd petustellusti vaadikin jotain..
Toisaalta ei se ole myöskään helppoa olla "heti" perään "se" uusi kumppani kun helposymti saattaa joutua hänelle terapeutiksi tai laastariksi
Ikisinkku miesv40+
Voisitko itse ap elää seuraavat 50 vuotta selibaatissa?
Eikö leski ole leski kunnes menee uudelleen naimisiin.