Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putkenavausnestettä ja pullopommeja

Vierailija
16.07.2026 |

Sitten sanotaan ,että on lapsen ymmärtämättömyyttä.

Olen sitä mieltä ,että alkaa olla aikuisten ymmärtämättömyyttä,jota lapset siekailematta käyttävät hyväkseen.Aivan sama onko lapsi vai aikuinen, syyllinen ei omasta mielestään ole koskaan tehnyt yhtään mitään.

Lopettakaa tämä jörkyttävän väkivallan selittely.Rikolliselle kuuluu rangaistus,on sitten lapsi tai ei.

Eivätkö aikuiset todella huomaa miten tekojen raadollisuuden raja siirtyy huonompaan suuntaan. Kokeillaan, mitä voi tehdä ilman seurauksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla huomaamatta, että tällaiset rikolisuudet ovat tulleet ulkomaalaisten mukana.Ei ollut tällaista ennen.

Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
2/4 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se oli tässä tapauksessa, aika pöyristyttävä keissi tosiaan. Jos 16-vuotiaalla ukrainalaisnuorukaisella on tekemisen puutetta, niin alkaisi treenaamaan itseään siihen kuntoon että heti 18-vuotiaana aloittaa kotimaansa puolustamisen. Vai onko kyse näistä bemari-audi -ukrainalaisista, joiden varallisuus vain kasvaa sotataloudessa ja itse nauttivat Suomen suomasta turvasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se oli tässä tapauksessa, aika pöyristyttävä keissi tosiaan. Jos 16-vuotiaalla ukrainalaisnuorukaisella on tekemisen puutetta, niin alkaisi treenaamaan itseään siihen kuntoon että heti 18-vuotiaana aloittaa kotimaansa puolustamisen. Vai onko kyse näistä bemari-audi -ukrainalaisista, joiden varallisuus vain kasvaa sotataloudessa ja itse nauttivat Suomen suomasta turvasta?

Tyypillinen slaavi, ei mitään uutta🤭🤭

Vierailija
4/4 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja suomaliset ei saa kuin pask... niskaansa  auttamisistaan.On maa sitten mikä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän