Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kuinka vanhan naisen kanssa voisit harrastaa seksiä?

Vierailija
16.07.2026 |

60v? 70v? 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 päivää vanhemman naisen kanssa. On muutenkin ainoa nainen, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä.

Vierailija
22/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seksistä. Onko kyseessä pelkkä seksi vai myös parisuhde? Onko kyseessä minkälainen seksi? Vaihtaako raha omistajaa? Kuvataanko akti? Mikä on oma ikä ja tilanne? 

Nyt olen naimisissa, joten en harrasta muiden kanssa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nääiiiin vanhan.

Vierailija
24/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85v leskinaisen kanssa harrastan seksiä noin viikoittain. Oikein soiva peli.

M47

Herra47, luepas kysymys uudelleen

Ahaa, no 35vuotiaan kanssa voisin harrastaa.

M47

Vierailija
25/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen joku onneton maalaispoika vuonna 1800-jotain, ja kylän wanhapiika on tunnettu siitä, että helpottaa oloa kopeekalla, varmaan yläikäraja on korkea. Jos olen minä itse nykyään, valitsisin viehättävää seuraa, jos en olisi parisuhteessa. Ikä on tässä yksi tekijä.

Jos haluaisin kinkyillä ja hoidella mummoja kokaiinin ja silden voimalla herran vuonna 2026... joku osteoporoosi/sydänkohtausraja kai? Eikö tämä mene terveyden eikä iän mukaan?

Vierailija
26/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 päivää vanhemman naisen kanssa. On muutenkin ainoa nainen, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä.

Mulla sama mutta on 40 päivää vanhempi 😄

Vierailija
27/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

max. 29v. nainen ja mieluusti ulkomaalainen

M42

Vierailija
28/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 51 v panin 69 v rouvaa, että sen ikäisen.

Vierailija
29/62 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100+ ja näistä en muuta mielipidettä.

Vierailija
30/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Luulisin, että ainakin vielä 20 vuotta tulee seksiä harrastettua. Vaimo olisi silloin 70v. Itse 71v.

Vierailija
31/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on harrastaa suunnilleen oman ikäluokan kanssa kun en ole niin taitava supliikiltani että pystyisin noin vaan saamaan reilusti nuorempia.

Eli vastaan: kaiken ikäisten kanssa, mutta samalla timmistä parikymppisestä unelmoiden/muistellen.

Vierailija
32/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalisuus päättyy kun vaihdevuosivaivansa alkaa, yleensä- 40-49 vuoden ikäisenä. Tavara ei enää kostu kun munasarjoissa olevat munat ovat ehtyneet, silloin myöskään kohdunkaula ei enää tee tilaa miehen valtikalle. Naisesta tulee silloin sellainen seksinvastainen ja miesvihainen naisvanhus jotka näillä palstoilla joka päivä ahkerana ulostavat seksivihaansa ja miesvihaansa.

Vierailija
33/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

82 v. on ollut vanhin ja kaikista paras  ja kyltymättömin  joka olisi jaksanut vaikka koko yön ,luulen että 5 v. kuluttua on yhtä kova mimmi jos terveys pysyy yhtä hyvänä.

Mutta on se ikä varmaan yksilöllistä onhan jotkut 70 v. jo niin mummuja ettei mieli tee kenelläkään miehellä sitten taas voi olla 90 v. joka on huippu nainen vielä. tai onhan jotkut jo 45 v. niin mummuja jotka ei ole itsestään huolta pitänyt.

Ei voi muuta iästä sanoa että naisten aktiivivnen seksi ikä on paljon korkampi kuin miehillä ja ennen koulussa opetettiin että naisilla alkaa nuorempana siksi nuoret naiset katselee vanhempia miehiä ja vanhat naiset nuorempia miehiä että homma toimii ja peitto heiluu.

Vierailija
34/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus päättyy kun vaihdevuosivaivansa alkaa, yleensä- 40-49 vuoden ikäisenä. Tavara ei enää kostu kun munasarjoissa olevat munat ovat ehtyneet, silloin myöskään kohdunkaula ei enää tee tilaa miehen valtikalle. Naisesta tulee silloin sellainen seksinvastainen ja miesvihainen naisvanhus jotka näillä palstoilla joka päivä ahkerana ulostavat seksivihaansa ja miesvihaansa.

Inkku-sälli taas vauhdissa ja leikkii lääkäriä. Omasta puolestani voin ainoastaan sanoa, että seksi maistuu hyvin ja vientiä on ollut. Kuinkahan lie entisellä puolisolla.

Ex Rva

Vierailija
35/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei pidä paikkaansa ! kyllä kostuu 70-80 vuotialilla nimimerkillä kokemusta on. ja haluja riittää myös !

Eihän kaikilla naisilla kunnolla haluja ole koskaan , toisilla taas on enemmän kuin mies jaksaa. ei se iästä ole kiinni.

Vierailija
36/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ero yli 49 v. on että pillu ei haise niin pahalle ei niin liti märkä ole kuin nuoremmilla mutta kyllä vanhemmillakin kostuu ja tissin nöpöttää 

Vierailija
37/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin 73 v. naisen luona kylässä kyllä oli kostea tavara ! ja kiimainen mummu ! ja hyvä kyyti.

Vierailija
38/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran kun menin kylään niin sovittiin  netissä ,että aukaisee oven kesämekossa jonka alla ei ole mitään...no eihän me päästy eteistä pidemmälle kun rolalaattoria vasten siinä eteisessä aloiteltiin ennen kun makkariin siirryttiin.....

Vierailija
39/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ero yli 49 v. on että pillu ei haise niin pahalle ei niin liti märkä ole kuin nuoremmilla mutta kyllä vanhemmillakin kostuu ja tissin nöpöttää 

Pillu ei kyllä haise koskaan pahalle jos se on kunnossa.

Tautisista tai hiivapimpeistä ei ole tosin kokemusta.

Vierailija
40/62 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tyypillinen lyhythiuksinen mamma niin miksei menisi vaikka 55v nainen tälleen kolmekymppisenä. Ei se ikä ole niin olennainen juttu ku se että missä kunnossa on ja miltä näyttää.