Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella kannatat jotain tiettyä maata jalkapallossa?

Vierailija
15.07.2026 |

Ihanko vain sattumalta valittu joku, joka tuntuu kivoimmalta, vai liittyykö siihen maahan jotain tunnesidettä? Kertokaa, koska en ymmärrä tuota jalkapallon niin kovaa suosiota?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Litmasta seurasin aikoinaan. Komea, taitava pelaaja. Huoneeni oli tapetoitu Jarin kuvilla :-)

Vierailija
22/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jalkapallofanit ovat paljon aggressiivisempia, kuin jääkiekkofanit? Sitä olen ihmetellyt viimeiset 15 vuotta. 

Olen ollut useamman kerran lätkän MM-kisoissa ja on tosi hienoa käydä oluella muiden maiden fanien kanssa. Futiksessa tuo ei onnistu kun heti tulee nyrkistä tai veitsestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jalkapallofanit ovat paljon aggressiivisempia, kuin jääkiekkofanit? Sitä olen ihmetellyt viimeiset 15 vuotta. 

Olen ollut useamman kerran lätkän MM-kisoissa ja on tosi hienoa käydä oluella muiden maiden fanien kanssa. Futiksessa tuo ei onnistu kun heti tulee nyrkistä tai veitsestä. 

Samat sanat. Lätkäfanien kanssa on vietetty ikimuistoisia, hauskoja hetkiä MM-kisoissa ja SM-liigan merkeissä eri paikkakunnilla. Sen sijaan futismatseissa huudellaan rivouksia ja törkeyksiä koko ajan ja futisfaneilla on koko ajan kahnauksia. Futis, kiitti mulle riitti!

Vierailija
24/24 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaa! Aattelin mennä kosimaan sitä Jamalii.<3