Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko keski-ikäisenä ruveta käyttämään näyttäviä värikkäitä silmälasikehyksiä ja huiveja yms. näyttääksesi nuoremmalta?

Vierailija
15.07.2026 |

Monet vanhemmat naiset rupeavat käyttämään esim. isoja kirkkaanoransseja silmälasikehyksiä, kirkkaanvihreitä kaftaaneja ja isoja näyttäviä värikkäitä puukoruja näyttääkseen nuoremmilta. Kai sillä haetaan semmoista pirteyttä olemukseen tms. Aiotko sä tehdä niin kun ikää tulee? Mä en pysty. Vaikka ulkonäköni vanhentuisi ja nuhjautuisi niin mun tyyli ei vaan ole tuollainen. Minusta tulee mustiin pukeutuva harmaanutturainen mummo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkseen nuoremmalta? Tuskin! Eihän kukaan voi luulla sellaista!

Vierailija
2/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jättiläislaseja, niin näytän yhtä älykkäältä kuin Minja Koskela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tämä jatkuva vinkuminen keski-ikäisten naisten tekemisistä? Eikö sulla ole elämää? Miksi et märehdi keski-ikäisten miesten tekemisistä? Ihan turha esittää, että olet itse nainen. Olet vain se tyhmä trolli joka koko ajan vinkuu keski-ikäisistä naisista.

Olen ollut jo useamman vuoden keski-ikäinen näin 47-vuotiaana ja ei, en todellakaan käytä mitään kirkkaita silmälasinkehyksiä koska ne ei sovi mulle. En myöskään käytä mitään saakelin kaftaaneja tai puukoruja. Käytän niitä värejä ja vaatteita jotka sopii mulle ja joista itse pidän. Ihan sama mitä muut on mieltä asiasta.

Vierailija
4/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko, että se liittyy niinkään siihen että kukaan uskoisi ihan tosissaan näyttävänsä nuoremmalta, mutta ehkä siinä kohtaa rohkaistutaan ja puetaan kivoja ja piristäviä vaatteita, just sellaista mikä tuo itselle mielihyvää? Tai jotain.. Tyylit ja muoti toki muuttuu, välillä on kirkkaita värejä ja kuvioita enemmän, mutta saan kyllä kiinni, mitä tyyliä tarkoitat 😅. 

Vierailija
5/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt asian aivan väärin. Keski-ikäisenä vihdoin uskaltaa pukeutua juuri siten, kuin itse haluaa, täysin välittämättä kaltaistesi mielipiteistä.

Vierailija
6/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Aion harmaantua tyylikkäästi alkaa käyttämään boheemeja ja rentoja vaatteita.

Vierailija
7/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tupeeta näyttääkseni nuoremmalta.

M32

Vierailija
8/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi oletat, että tarkoitus olisi näyttää nuorelta? Jospa tarkoitus on ollut just iloisesti ikäisensä näköinen.

Voimakkaat silmälasikehykset ovat ihan hyvä juttu näin teams-aikakaudella, kun kamera ei silloin tartu silmänalusten väriin ja silmäpusseihin.

Ja ne tunikat vaan alkaa näyttää paremmilta, kun vartalon muoto keski-ikäistyy. Sitä taas ei voi mitenkään välttää. Eikä muuten koske vain naisia. Ei miehestäkään tarvitse nähdä naamaa erottaakseen, onko hän 30v vai 60v.

Vierailija
9/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen naisen pitäisi olla väritön ka näkymätön, mutta jos on, ei sekään kelpaa. Värit ovat hyvä juttu.

Vierailija
10/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäviä värikkäitä silmälasinkehyksiä ja räikeitä vaatteita niin kuin Sami Sykkö ja Jorma Uotinen?

Vierailija
11/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 50--vuotiaana sitä tajuaa, että todennäköisimmin elämää on enää jäljellä puolet tai vähemmän. Jos haluan käyttää punaista, niin käytän sitä. Jos pidän Muumi-astioista  niin käytä niitä. Jos pidän kaftaanista, niin käytän sitä.

Vierailija
12/12 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttääkseen nuorelta vaan näin keski-ikäisenä sitä uskaltaa pukeutua miten lystää, eikä muiden mielipiteet juuri kiinnosta. Rakastan huiveja mutta en erityisen värikkäita silmälaseja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän