Kuka julkkis muistuttaa eniten AV-mammaa?
Kommentit (14)
mikä sen nimi nyt olikaan. Niin, jos se olis äiti.
Mäkin haluan iäkkäänä yhden vauvan vielä, mutta ei tärppää. :(
" kyl mäkin töihin menen sitte kun mä niinku löydän sen mun OMAN jutun"
Kotiäiti-kasvatushysteerikkojen keulakuvaksi sopisi Nina Mikkonen - elää miehen ja lasten kautta - totta tosiaan ja silti on " omaa elämääkin" ja ylipainoa! =)
Kaupungin keskustoissa asuvien fiksujen, vihreiden, nörttimammojen tyyliin sopisi vaikka Anni Sinnemäki.
Nurmijärvellä, Sipoossa, tmv. yli 200m2:n uudessa okt:ssa asuvia, korkeakoulututkinnon suorittaneita, hyväpalkkaisen miehen vaimoja voisi edustaa vaikka Merikukka Forsius.
Rappiomammojen, jotka kituuttelee viimeisillä 5 eurolla ja kyselee viikonlopun jäljiltä miehen katoamisesta, lastenhuostaanotoista, ylipainosta, ym. keulakuvaksi sopisi tosiaan Hirvosen Anita, vaikkei hänellä lapsia olekaan. =)
Samanlainen lysähtänyt vanha pieru, joka tuomitsee kaikkien muiden ratkaisut huonompina kuin omansa.
Ja sopivasti unohtaa että itse on perheenrikkoja.
varmaan ylpeä kun sai päteä päästessään Mikkosen vaimoksi ja sai vanhan syrjäytettyä (todellisuudessa teki varmaan hyvän palveluksen). Ja ne sen kommentit on niin hauskoja. Miten voi olla niin yksinkertainen tyyppi että kuvittelee kaikkien Suomen naisten olevan samanlaisessa tilanteessa kuin itse.
otsikoita on revittävä, hinnalla millä hyvänsä
Merikukka oli sen vanhan Erkin kanssa naimisissa.
anne-mari berg! vaikka ei lasta olekkaan.