Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vanhemmat miehet ihmettelee kun nuoret naiset ei kiinnostu

Vierailija
31.05.2026 |

Kysymys näille hopeaketuille: Miksi ette halua omanikäistä naista? Miksi täällä farmariasuiset, tankin täyteen tankkaavat ja tyköistuvissa farmareissa nuoria naisia himoitsevat eivät hyväksy naista samanikäistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heille nainen on pelkkä objekti ja esine, joka halutaan parhaassa mahdollisessa kunnossa, ei "käytettynä". Ei heitä kiinnosta onko itsellä mitään tarjottavaa, koska sen naisen tarpeet tai halut ovat toissijaisia. 

Osa näistä ukoista voi myös olla Herra 47 -tyylisiä lapsellisia narsisteja, jotka eivät ymmärrä tai hyväksy omaa vanhenemistaan. Luulevat olevansa kuolemattomia ja ikinuoria.

Vierailija
2/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ikärasisteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 30+ nainen on jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.

Vierailija
4/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 30+ nainen on jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.

Outoo, et mun 35v mies ei ajattele noin. Ja on vielä hiton komeakin. T. Kolmikymppine nainen

Vierailija
5/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siis 65 v patu, joka ei kelpaa edes kassialmalle.

Vierailija
6/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 63 ja saan ihan helposti nuorempia naisia. 59 vuotiaana baarista lähti mukaan 28 vuotias mimmi ja nykyinen rakastajatar on 44. 

Vierailija
7/7 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet jos siellä miehet tuolla tavalla ajattelevat? En ole ainakaan itse koskaan moiseen väitteeseen törmännyt. Se että minulle eilen illalla 27v nainen kertoi olevansa ihastunut minuun ei luulisi olevan sinulta mitenkään pois, naisethan niitä ovat jotka ovat miesten perään, yleensä hieman vanhempien enemmän. M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän