Millainen ihminen mielestäsi käyttää Nanson Sarastus-kaftaania? Linkki ko. vaatteeseen
Kommentit (34)
Esim. 40+, akateeminen, maalla-asuva, urheilullinen nainen eli minä. Hyvin voisin kuvitella käyttäväni vaikka loikoillasseni terassilla, rennolla kävelyllä, uimarannalla tai kylällä asioidessa.
Hajuton, mauton, väritön, mitäänsanomaton. Pelaa varman päälle, ei halua herättää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap. haki tällä kyselyllä?
Varmaan itse ostanut sellaisen ja haluaa tietää onko kiva vai ei, vähän epävarma kehtaako sittenkään laittaa sitä päällensä.
eri
On kiva. Sopii moneen lähtöön ja ihan oleiluunkin. Väri on niin just.
Sinisenä.On tosi kaunis.huom.en ole läski,5 kg ylipainoa,pituus 170.cm
Sama henkilö joka käyttää talvella mustaa makuupussitoppatakkia. On turvallista piiloutua mustaan vaatteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinisenä.On tosi kaunis.huom.en ole läski,5 kg ylipainoa,pituus 170.cm
Sorry,se olikin Nakoan mekko.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan sopii kaikille vartalotyypille, joten kaikki voivat käyttää. Minulla on tuollainen yöpaita.
Yöpaita minullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Pellava materiaalina on kiva helteellä, mutta rypistyy ja polvi- ym. pusseja tulee helposti.
En tiedä mitä odotin, mutta en suoraa kangaskaistaletta ilman mitään muotoa tai "jujua". Minulla tuollainen/tuon mallinen polvimittainen yöpaituli.
En maksaisi tuon näköisestä tuota hintaa.
Sellainen ihminen joka siitä pitää.
suht pitkä ja normaalivartaloinen nainen, ei käy lyhyelle lyllerölle tuo malli...
Taiteilijatyypit pukeutuu mustaan eleettömään
Suora leikkaus joten kurvikkaalle ei käy
Ennemminkin kukkakeppilauta vartalolle
Sitä on saatavana myös koossa XS.