Seuraavat kymmenkunta päivää seksittä
Koska uuden naisystävän menkat alkoivat. Vähän hämää, kun exän kanssa seksiä oli kelillä kuin kelillä, mutta tämän nykyisen kumppanin kanssa menkkaseksi on ehdoton ei. Menkatkin kestivät vain 3-4 päivää ja silloin sai jopa paljaalla, vaikka ei muuta ehkäisyä olisikaan ollut käytössä.
Vähän ihmetyttää.näin erilainen suhtautuminen seksiin menkkojen aikana, vaikka muuten on paljon vapautuneempi ja innokkaampi kuin ex.
Avatkaa naiset vähän ajatuksianne menkoista ja niiden vaikutuksesta seksielämäänne.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Menkat on hyvä syy käydä vieraissa.
Ei sentään. Mutta pihtaaminen on, mikäli se on säännöllistä ja pitkään kestävää.
Itse en todellakaan anna menkkojen aikana mitään. Olen niin herkkä alapäästä että menkkojen aikana mulla on kipuja ja vahvaa arkuutta. Ei tulisi mieleenkään työnnellä mitään alapäähän kun sattuu niin hemmetin paljon. Naiset ovat erilaisia menkkojen suhteen, toisilla kipuja ja arkuutta yli viikonkin verran ja toisilla ei mitään oireita. Todennäköisesti naisellasi on kipuja ja vahvaa arkuutta menkkojen aikana eli älä todellakaan koske häneen sinä aikana. Se kipu on ihan kamala. Odota nyt vain se hetki, niin saat tyytyväisen naisesi takaisin.
N39
Joo, sen verran siinä yleensä menee. Ensin tuhruttelee pari kolme päivää, sitten kunnon vuotoa pari kolme päivää ja sitten lopoutuhruttelut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, taas miehet keskustelee menkoista. Monella naisella on kipuja menkkojen aikana. Siinä kivussa ei panna.
Minä en halua panna menkkojen aikaan. Paitsi että alapää kipeä pari ekaa päivää, ajatus ällöttävä itseä enkä nauttisi hommasta. Miesystäväni ymmärtäväinen ja täysin ok asian suhteen joten se on vain ilmoitusluontoinen asia kun menkat alkaa.
Minä en kiusallani pihtaa koskaan, mies tietää sen. Jos joku nainen niin tekee, se on hänen ja miehensä ongelma. Mutta toivoisin miehiltä ymmärrystä tuon menkkahomman suhteen. Jos ei nainen silloin halua eikä pysty olemaan täysillä mukana ja nauttimaan niin olisiko muka parempi antaa vaikkei halua? Kuuluu valitettavasti naisen elämään vuosikymmenien ajan. Ei siitä nainenkaan nauti.
Outoa että vertaat tätä asiaa exääsi. Toivottavasti et vertaile muissakin asioissa jatkossa, varsinkaan ääneen tai riita tilanteissa. Ehkä vierailet exäsi luona ton 10 pvää kun et näytä ymmärtävän että on naisia jotka eivät harrasta seksiä kun on menkat
Itse olen menkkojen alkaessa todella kipeä, eikä seksi käy mielessä. Hoitelen kyllä mieheni muutoin. Välillä vikoina päivinä voi olla suihkuseksiä, jos vointi sen sallii.
Tuleehan seksiin nyt taukoja muutenkin kuin menkkojen takia. On täytynyt olla tosi lyhyissä suhteissa elämänsä aikana jos ei ole kokenut suhteessa esimerkiksi useita kuukausien pituisia taukoja seksistä.
Joku reilu viikon ”tauko”’ nyt on normaalia. En edes puhuisi tauosta.
Koen sen liian sotkuiseksi ja sen takia epämiellyttäväksi. Ja joo pyyhe alle jne jne, mutta psykologisessa mielessä koen olevani epähygieeninen silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan seksiin nyt taukoja muutenkin kuin menkkojen takia. On täytynyt olla tosi lyhyissä suhteissa elämänsä aikana jos ei ole kokenut suhteessa esimerkiksi useita kuukausien pituisia taukoja seksistä.
Joku reilu viikon ”tauko”’ nyt on normaalia. En edes puhuisi tauosta.
25 vuoden mittaisessa suhteessa oli kaksi noin kahden viikon mittaista taukoa seksissä. Kummankin lapsen syntymän jälkeen. Ei todellakaan useita kuukausien mittaisia taukoja. Sellainen ei mielestäni olisi lainkaan normaalia.
Pitkästä aikaa innostuin antamaan runsaamman vuodon aikana, mutta kyllä siinä oli oma rentous kaukana, kun tunsi miten veri levisi pitkin reisiä ja selkää.
Mulla kestää menkat 10 päivää, mistä muutamat ekat ja vikat päivät on pientä vuotoa. Mutta tuntuu että se vuoto on jotenkin tahmeaa, mutta tuhru päivinä saa pesää kortsun kanssa.
Asumme kumppanini kanssa erillämme omissa asunnoissa, kuitenkin samassa kaupungissa. Menkka- aika on ratkaistu niin, että emme silloin nuku öitä vierekkäin emmekä halaile tai pussaile. Nainen on silloin usein herkkä ja allapäin ja minua taas alkaa läheisyys ja suutelu aina panettamaan ja jis panetus jää päälle, niin en esim meinaa saada unta kun se oma.kumppani on lähellä, mutta seksiä.ei voi harrastaa.
Seuraavat tuhat päivää seksittä. Pistin paremmaksi.
Mulla on monenlaisia menkkoja. On kipeitä, jolloin kaipaisi vain hoivaa ja läheisyyttä, on sellaisia jolloin tunteet kuohuvat ja seksi ei todellakaan käy, sitten on niitä jolloin himottaa kovasti ja seksi on ihanaa.
Arvostan miestä, joka kunnioittaa naisen rajoja, myös menkkojen ja erityisesti menkkojen aikaa. Kivut ja tunnekuohut on mulle naisena raskaita kestää. Kuorma kävisi sietämättömäksi jos toinen niistä vielä jotenkin syyllistäisi. Ja jos tällästä kohtelua saisi, niin siinä mies sahaisi omaa oksaansa - naisena, jonka seksuaalisen halukkuuden suurena säätelijänä on tunneyhteys kumppaniin, turnoff on saada kylmää kohtelua silloin kun oma olo on haavoittuvin, eli menkkojen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monenlaisia menkkoja. On kipeitä, jolloin kaipaisi vain hoivaa ja läheisyyttä, on sellaisia jolloin tunteet kuohuvat ja seksi ei todellakaan käy, sitten on niitä jolloin himottaa kovasti ja seksi on ihanaa.
Arvostan miestä, joka kunnioittaa naisen rajoja, myös menkkojen ja erityisesti menkkojen aikaa. Kivut ja tunnekuohut on mulle naisena raskaita kestää. Kuorma kävisi sietämättömäksi jos toinen niistä vielä jotenkin syyllistäisi. Ja jos tällästä kohtelua saisi, niin siinä mies sahaisi omaa oksaansa - naisena, jonka seksuaalisen halukkuuden suurena säätelijänä on tunneyhteys kumppaniin, turnoff on saada kylmää kohtelua silloin kun oma olo on haavoittuvin, eli menkkojen aikaan.
Ja miehenä tällaisesta tulee vain mieleen,miten naiset usein käyvät tuulella. Veikkaan, että tällaisista ei edes puhuta kumppanille, vaan tämän täytyy itse oivaltaa heikoista signaaleista, minkälaisista menkoista tällä kertaa on kyse. Puhukaa toisillenne. Miehetkään eivät ole ajatustenlukijoita.
Muistelen nuorempana niin puolison menkat olivat kekkulit, runsas vuoto ja pahoinvointi/oksentelu jolloin oli "rauhoitusaika". Kun esikoinen syntyi niin menkoista johtuva kipeily jne muutty täysin, ja helpompaan suuntaan.
Sain viimeksi tiukkaa talvisodan melkeissä joten olehan hiljaa siitä alapääjutusta , meno totaali paskalle jos vaikka saisit siitä helpotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehenä tällaisesta tulee vain mieleen,miten naiset usein käyvät tuulella. Veikkaan, että tällaisista ei edes puhuta kumppanille, vaan tämän täytyy itse oivaltaa heikoista signaaleista, minkälaisista menkoista tällä kertaa on kyse. Puhukaa toisillenne. Miehetkään eivät ole ajatustenlukijoita.
Niin sitä voikin tulla mieleen. Mutta kerron sinulle, että vahvan tunne-elämä vaatii nimenomaan juuri sitä keskusteluyhteyttä. Se on eri asia, jos vaan velloo tunteissaan eikä puhu.