Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsanmäet aikoo nostaa kytkintä ja sanoa moicca Suomelle, johan sitä riemua kestikin kohta 20 vuotta

Vierailija
15.07.2026 |

Aikomuksena jäädä pysyvästi Espanjaan.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä aika vielä eläkkeeseen Akilla 10 vuotta ja Helillä 20 vuotta. Millä rahalla tulevat toimeen Espanjassa.

Meillä on säästöjä

Vierailija
82/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat parantumassa syövästä joten onkin aika ottaa rennosti. 

Minä tykkäsin niiden ohjelmasta, sellainen hyvän mielen ohjelma, aivot narikkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes antoi/myi  tälle helppo heikille tavaransa myyntiin.

Tuotantoyhtiö.

Ei olla 50-luvulla 

Vierailija
84/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I H A N A A ! ! Tätä on toivottu ja tätä on odotettu! Kai se ohjelma nyt loppuu?!? P L I I S  ! ! !

Etkö osaa vaihtaa kanavaa, ei sitä ohjelmaa ole pakko katsoa.

Kateus aiheuttaa mm raajojen jäykkyyttä ja hankaloittaa  fyysistä ja psyykkistä toimintaa.

Vierailija
85/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hieno näky se muija bikineissä. Eikös ne mainostaneet Espanjaan muuttamistakin vuosia sitten ja saivat projektiinsa 100 000 rahaakin. 

Vierailija
86/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hieno näky se muija bikineissä. Eikös ne mainostaneet Espanjaan muuttamistakin vuosia sitten ja saivat projektiinsa 100 000 rahaakin. 

Höpö höpö ja vedä sinä bikinit päälle ja puhu sitten kateellinen juntti 

Vierailija
87/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon ettei pallinaamoja nähdä enää koskaan televisiossa mutta taitaa olla turha toivo.

Oletko mahdollisesti lusimassa ja isot pojat eivät anna tv-huoneessa kääntää kanavaa? Jokainen voi katsoa siviilissä mitä ohjelmia haluaa.

Vierailija
88/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Suomi on maailman onnellisin maa' melkein oikein. Suomi on maailman kateellisin maa, alkaa olemaan jo paljon lähempänä totuutta.

Aika monelta nettiviisaalta jäisivät osto- ja myyntireissut tekemättä, kun kate yrittämiselle lasketaan mielessä kuin myyntivoitto tulisi verottomana vain sohvalla maatessa. 

Sitten kun pitäisi itse perustaa tällainen 'asiakkaita törkeästi riistävä yritys' alkaa helvetinmoinen itku ja selittely. Ei voi, ei pysty, yhteiskunta sitä ja tätä. Perse ei nouse edes hohtimilla penkistä kilpailemaan ja ottamaan riskiä samoille apajille.

Vierailija
89/89 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä kommentteja täällä. Jos Huutokauppaohjelma ei miellytä, pitääkö sitä katsoa. Miksi pitää sanoa, että hyvä,kun lähtevät ja ohjelma loppuu. Minulla on kymmeniä, ehkä satoja tv ohjelmia , joita en ole koskaan katsonut. Näin kesäisin ei todellakaan tule montaakaan ohjelmaa, joita viitsisin katsoa. Huutokauppakeisaria olen katsonut muutaman jakson ja se riitti, mutta en todellakaan ole koskaan vaatinut ohjelman lopettamista, jos minä en pidä siitä. Minulla on televisiossa ON/OFF nappi ja osaan käyttää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme