Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskuroivat ja haistattelevat mummot heitettiin junasta ulos

Vierailija
15.07.2026 |

Yksi sanoi konnarille: "Olen Kanadan kansalainen. Haista paska!" Siinä vaiheessa konkari sanoi tottelemattomille mummoille, että jäättekin Tampereella junasta pois. Näin kävi, ja vastassa olivat poliisit.

Lähde: is

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenit sukuloimassa :D

Vierailija
62/64 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä varttuneemmat naaraat erehtyivät luulemaan, ettei heitä kohdeltaisi kuin miehiä vastaavassa tilanteessa. Ilmenee naisilla eri muodoissaan ja yhteyksissä. Olis vaan poliisi raahannut hiuksista vttuun..

Varttuneemmat naiset unohtavat, että ovat jo menettäneet sen ainoan asian mikä heidät erottaa miehistä ja biologisen valttikorttinsa - seksuaalisen vallan. Silloin heitä kohdelle juuri niin kuin miehiä🤭🤭

No eipä vanhemmassa miehessäkään enää nuorempia naisia houkuta kuin se lompakon paksuus.

Onko naisia ikinä miehissä muu asia houkutellutkaan?

Nooh, hyvin osaavat miehet vastineeksi toosaa vonkua, olkoon kellonaika mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummu voi olla jopa 36 vuotiaana.

On sivistystä antaa henkilön itse päättää siitä miten häntä saa kutsua. Joku voi olla mummo/isoäiti vaikka 36-vuotiaana, mutta ehkä haluaakin itseään kutsuttavan pelkällä ristimänimellään? Voi olla että sinulle ei kukaan vastaa jos mummoa alat huutelemaan, paitsi omaasi.

Vierailija
64/64 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan mummoilla ollut kostea lounas pitkän kaavan kautta 🤔

Ei huonoon käytökseen alkoholia tarvita, jos asenne on noin "kohdillaan". Ja ihan samalla tavalla ovat seniori-ikäiset miehetkin kiukkuisina ja jopa aggressiivisinakin kiekumassa, kokemusta on hoitoalalta. Osa kävi jopa kiinni. Täysin syyntakeisia ihmisiä.

Muistsairaudet ovat vanhuksilla yleisiä ja ne voivat aiheuttaa aggressiivisuutta ja sekavuutta.

No ehkä mä hoitolan ammattilaisena tiesin keitä ja millaisia olen auttamassa/hoitamassa. Alzheimeriakin on useampaa eri lajia, ja tämän sairauden ominaisuudet saattavat erota täysin toisistaan eri henkilöillä. Asiakkaita oli sen verran paljon, ettei kaikilla millään voinut olla "alkava muistisairaus". 

Heissä toki oli myös muistisairaitakin, mutta näistä ei ollut nyt kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi